بازدید 6379
۳

کاهش ۸۵ درصدی ترافیک تهران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه با برداشتن طرح ترافیک فشار بر ناوگان حمل و نقل عمومی کم شده است، گفت: ترافیک پایتخت ۸۵ درصد نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 17 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت و ضمن آرزوی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و شفای بیماران اظهار کرد: قبل از فرا رسیدن ماه محرم هماهنگی‌های زیاد و جلسات مختلف و متعددی در خصوص کمک‌های ترافیکی به هیئات مذهبی صورت گرفت.

سردار حمیدی گفت: بر همین اساس و تصمیماتی که صورت گرفت قرار بر این شد که انجام مراسمات در فضای باز صورت بگیرد و پلیس بخشی از شبکه معابر را در اختیار این عزیزان قرار دهیم چرا که نسبت به سنوات قبل و کرونا شرایط متفاوتی را داشتیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: جلساتی که برگزار گردید خیلی به ما کمک کرد تا نظم خاصی را در این شب‌ها داشته باشیم و چون برخی از این عزاداری‌ها شب‌ها و بعضی روزها صورت می‌گرفت با کمک و همکاری شبانه روز همکاران بنده و اقداماتی چون چینش مرتب و منظم پارکینگ‌ها، هدایت عزاداران به مسیرهایی که می‌بایست حرکت کنند و ارتقا ایمنی و تردد این عزیزان کمک کرد که این مراسمات به نحو احسن برگزار گردد و ادامه یابد و یک عزاداری خوب منظم و باکیفیتی را شاهد بودیم.

وی در خصوص تأثیر گذاری تعطیلات بر ترافیک پایتخت گفت: کاملاً این تعطیلی‌ها بر ترافیک تا ثاثیرگذار بود و روز گذشته که روز اول تعطیلات بود ترافیک را کاملاً رصد کردیم و نزدیک به ۸۵ درصد ترافیک نسبت به روزهای مشابه خود کاهش داشت و شهر کاملاً خلوت بود.

او بیان داشت: ما کاملاً این پیش بینی را داشته و طرح ترافیک را برداشتیم تا فشاری بر ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌ها و مترو نداشته باشیم و آن تراکمی که در اتوبوس‌ها و مترو بود از بین برود و مجموعه این تمهیدات و تصمیم گیریها در این ایام ترددها را کاهش داده و امیدواریم که این کاهش موجب پیشگری و جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
واقعا؟؟؟ اصلا هم رفتن شهرستانی ها به شهرشون علت نبود
اصلا هااااا
اصلا علتش ریختن شهرستانهای پرند و پرندک و قم و کرج و ورامین و رباط کریم تو تهران نبود...اصلا!
پس با این تفاسیر مشکل اصلی ترافیک دولتیها و خصولتیها و سازمان ها و ارگانهای دولتی میباشد ک هزینه ان را مردم و بخش خصوصی پرداخت میکنند
من یه روز پلاکها رو رصد میکردم اطراف ونک 50 درصد پلاکها متعلق به شهرهای اطراف و شهرستانها است .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل