بازدید 15899

آزمون استخدامی وزارت علوم و دانشگاه‌ها آغاز شد

آزمون استخدامی وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) در ۱۸۸ شهرستان کشور آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 13 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، آزمون استخدامی وزارت علوم، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور از دقایقی قبل در ۱۸۸ شهرستان آغاز شد.

این آزمون ۵۵ هزار و ۷۶۹ داوطلب دارد.

توزیع کارت آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فنّاوری وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری سال ۱۴۰۰ از ۱۹ مردادماه آغاز شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، فرآیند برگزاری آزمون از ساعت هشت صبح آغاز و درهای ورود به جلسه در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته می شود. لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز سه شنبه ۱۹ مردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

یادآوری مهم

همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار در زمان حضور در جلسه آزمون الزامی است.

براساس این گزارش، متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری، رفتار خواهد شد. همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

داوطلبان در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور و نیز تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری کنند.

داوطلبان هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده کنند و از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری و از دستمال کاغذی استفاده شود.

نحوه اعلام گزارش تقلب و تخلفات

نظر به حساسیت آزمون مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در این آزمون با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۱ و ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۲ به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس شود.

به گزارش ایرنا، این آزمون مانند سایر آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

اطلاعیه سازمان سنجش در باره جزییات این آزمون اینجا قابل دسترس است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر