بازدید 8860
۵
حجت‌الاسلام سلیمی:

با پدیده سفر‌های نجومی در المپیک ۲۰۲۰ مواجه بودیم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از وقوع پدیده سفر‌های نجومی در المپیک ۲۰۲۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 11 August 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی مجلس امروز چهارشنبه گفت: زنجیره ارزش یک اصلاح علمی و آکادمیک است و باید به آن دقت شود. این پیشنهاد نماینده مجلس آقای صباغیان درست است، ولی نباید تغییری در بند‌های مصوبه امنیت غذایی رخ بدهد.

سلیمی در ادامه بیان کرد: دیروز در کمیسیون بررسی حقوق‌های نجومی را تصویب کردیم، ولی در حال حاضر با سفر‌های نجومی هم مواجه شده ایم.

این نماینده مجلس توضیح داد: در المپیک ۲۰۲۰ حدود ۶۵ ورزشکار از ایران اعزام شدند، ولی همراهان ۱۸۸ نفر بودند و بسیاری از این‌ها مربی و رئیس فدراسیون نبودند و باید بررسی شود این سفر‌های نجومی به چه دلیل صورت گرفته است.

سلیمی ادامه داد: رئیس فدراسیون اسکیت و هندبال که اصلا ورزشکار در المپیک نداشته اند و رئیس سابق دو میدانی و رئیس فدراسیون سابق تنیس و بادیگارد به چه دلیل به توکیو رفته اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این سفر‌های نجومی در المپیک باید بررسی شود خاطر نشان کرد: باید سفر‌های نجومی بررسی شود. رئیس فدراسیون شنا بعد از دو هفته از برگشت ورزشکاران خود در توکیو مانده و توکیو گردی کرده و باید این سفر‌های نجومی در این بازی‌های المپیک بررسی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
تو این مملکت از بعد از انقلاب مرتبا با موضوعات نجومی روبه‌رو هستیم يک روز املاک نجومی یک روز حقوق نجومی يک روز سفرهای نجومی جالب ست که همه هم مربوط به نیروهای انقلابی و جهادیست یا وابستگان آنها
علی برکه الله..........!
اول اینکه اتفاقا کار درستی است حتی اگر فدراسیونی هم که نماینده ندارد مربیانی از آن فدراسیون به المپیک فرستاده شوند تا شاهد مسابقات از نزدیک باشند و برای سال های آتی مشاهدات و تجربیات خود را به کار ببندند تا بتوانند در المپیک های بعدی نماینده داشته باشند. البته با شرط این که رفتن آن ها جهت کسب دانش و تجربه باشد نه ولگردی.

دوم این که واقعا باید به حال این وضعیت اقتصادی گریست که نمایندگان مجلس به جای حل ریشه ای اقتصاد مملکت به دنبال پاک کردن صورت مساله می باشند.
فساد توی این کشور یکی و دو تا نیست

مختص هم نیست

به قول عزیزی میگفت هر کسی هم که بخواهد پاکدست باشد و صادق چرخه سیستم اداره این کشور همه را آلوده میکند

مسئولیت در این کشور فساد زا است

همین آقای نماینده در این مجلس مگر دنا پلاس نگرفت

مگه وام چند صد میلیونی نگرفت

و هزاران مزایا و رفاه که مردم عادی کوچه بازار خواب ش رو هم نمی بینند

حالا اگر این آقای نماینده هم معترض شده احتمالا از این سفر ها جامانده و حالا میخواهد با این حرفهای زیبا خودش رو نشان بدهد

طرح صیانت شما آقایان خیلی خوب رو کرد چهره واقعی شما رو که در مقابل مردم هستین نه به فکر مردم
همه چی مون به هم میاد
مدیریت جهانی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل