بازدید 12222

قیمت هویج به کیلویی۲۰ هزار تومان رسید

هویج در صدر افزایش قیمت صیفی جات در هفته‌های اخیر قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 06 August 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مشاهدات میدانی حاکی از آن است که هویج همچنان در صدر افزایش قیمت صیفی جات در هفته‌های اخیر قرار دارد.

 بر اساس مشاهدات میدانی قیمت از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو طالبی ۱۳هزار و۸۰۰ تومان، هندوانه ۴۹۰۰تومان، خیار ۱۳هزار و۵۰۰ تومان، انگور ۲۳هزار تومان، گوجه گیلاسی ۲۱ هزار تومان، آلو قطره طلا ۳۰ هزار تومان، انبه پاکستانی ۵۵ هزار تومان، انگور بی دانه ۳۸ هزار تومان، هلو انجیری ۲۶ تا ۳۵ هزار تومان، خربزه۱۳هزار و۵۰۰ تومان، سیب سبز ۲۷ تا ۳۸هزار تومان، شبرنگ ۲۸ تا ۴۵ هزار تومان، انجیر سیاه۴۳هزار تومان، گلابی ۴۸ تا ۵۵ هزارتومان، آلوجنگلی ۴۵ هزار تومان، شلیل ۲۵ هزار تومان، موز ۲۶هزار و۸۰۰ تومان، پیاز۶۹۰۰ تومان، سیب زمینی۶۸۰۰ تومان و هویج ۲۰ هزارتومان است.

همچنین در میادین میوه و تره بار نیز قیمت هر کیلو انجیرسیاه ۱۹هزار و۹۰۰ تومان، انگور بی دانه ۱۹هزار و۵۰۰ تومان، آلو خاکی ۱۹ هزار تومان، سیب گلاب۱۵ هزار و۵۰۰ تومان، گلابی۲۰ هزار تومان، هلو ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان، هلو انجیری ۱۸ هزار و۹۰۰ تومان، پیاز زرد ۴۵۰۰ تومان، انواع خیار۳۵۰۰ تا ۴۹۰۰، سیب زمینی نو۴۳۰۰ تومان، سیب زمینی ریز۲۳۰۰ تومان، کاهو چینی۴۵۰۰ تومان، خیار گلخانه ۸۲۰۰ تومان، موز ۲۱ هزار تومان، انبه ۴۱ هزار تومان و گوجه فرنگی ۷۴۰۰ تومان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۸
هر روز یک چالش جدید داریم. این هم هویج
خسته نباشید به مسوولان.
دمشون گرم
عوضش موشک داریم !
تو بلاد کفر ایام پایان سال و بلک فرایدی قیمت ها میریزه که همه مردم با هر توانی برخوردار بشن اینجا در شرایط بحران چون آب هویج برای کرونا خوبه (برای حیات و بهبود بیمار مفیده) قیمتش میره بالا! خبری از رحم و مدارا ابدا نیست. صد رحمت به اقوام بیچاره نفرین شده ای که داستان هاشون در کتب آسمانی اومده!
مثل اینکه خیلی از خبرهای روز به دورید تو نوشهر و چالوس رو بگردی زیر 30 هزار تومن بهت هویج نمیدن
وقتیکه به اونایی که واکسن زده اند می گویند برو اب هویج بخور قیمت ها اینگونه بالا میره
مهمترین تولید کننده واکسن جهان لطفا یه لحظه این همه پیشرفت در زمینه موشک و واکسن و نانو و ... را متوقف کن کمی برایمان هویج و مرغ و سرم و.. تولید کن
هویج و دیگه چرا گرون کردید یه آب هویج میخوردیم اونم از ما دریغ کردید
تورونتو ارزانتره بیائید اینجا
در شهرک فجر تهران یک میوه فروشی پریروز هویج را کیلویی 22 هزار و امروز همان هویج را کیلویی 25 هزار تومان می فروشد و چون برای 700 خانوار این شهرک 2 میوه فروشی وجود دارد در کلاه برداری از مشتری مسابقه گذاشته اند .
اصول دین شیعه به‌ ترتیب از قرار زیرند:
۱- توحید : به معنای یگانگی خداوند متعال است.
۲- معاد : به معنای آن است که روزی همه مکلفان برای بازخواست و حساب در پیشگاه الهی گرد هم می‌آیند و هر کس به پاداش و کیفر خویش می‌رسد. (قیامت)
۳- نبوت : به معنای پیامبری محمد بن عبدالله و دیگر پیامبران الهی است.
۴- عدل : به معنای آن است که افعال خداوند متعال از سر دادگری و شایستگی است و به هیچ کس ستم نمی‌کند و هر چیزی را در جای خویش نگه می‌دارد و با هر موجودی، چنانکه شایسته‌اَست رفتار می‌کند.

۵- امامت : بدین معنا که پس از پیامبر اسلام دوازده امام معصوم منصب خلافت و امامت را بر عهده دارند و آنان منصوب خداوند متعال‌اند.


جهت یادآوری اصل 4 به مسئولین
اینجا ایران است یا ونزوئلا
ما که 30 ت گرفتیم
داخل سوپ به جای هویج موز بندازیم کلاس هم داره،
بله ديگه نظارت كه صفر باشه هر روز يك صيفي با قيمت دلار بالا مياد. واقعا كه...
لابد اینم کار آمریکاست؟
کجا داریم می ریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی