بازدید 3701

قلعه‌نویی: امیدوارم مسائل فنی تعیین‌کننده فینالیست باشد

کد خبر: ۱۰۶۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 03 August 2021

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: قبل از اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنم، یک خواهشی دارم و از مردم می‌خواهم مواظب سلامتی خودشان باشند و از مدافعان سلامت نهایت تشکر را دارم. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و در ۱۰ بازی گذشته در لیگ بازی‌های بسیار خوبی انجام داده است. تیم ما هم با فراز و نشیب‌هایی که داشت و با بد شناسی و ظلمی که در حق ما شد، توانست یک جایگاه خوبی را به دست بیاورد.

وی افزود: امیدوارم مسائل تاکتیکی تعیین کننده نتیجه این بازی باشد. بازی‌های گل‌گهر را هر کسی می‌بیند، لذت می‌برد. کیفیت و صحنه‌هایی که درست می‌شود، باعث شده همه از گل‌گهر تعریف کنند اما می‌توانست جایگاه‌ها ما بهتر از این باشد. آن‌هایی که به ما ظلم کردند، هدف‌شان امیر قلعه‌نویی بود و به یک شهرستان ۳۰۰ هزار نفری ضربه زدند. ما باید آن‌ها را به خدا واگذار کنیم. از همه عزیزانی که این لیگ را به پایان رساندند تشکر می‌کنم. همه این عزیزان اذیت شدند. امیدوارم لیگ آینده با یک برنامه بهتر باشد و شرایط به گونه‌ای باشد برای یک بازیکن، یک بار جشن تولد بگیریم!

او ادامه داد: حرف ما این است در فوتبال عدالت برقرار شود. این باعث شده صدای برخی از افراد دربیاید چون دیدند در حق قلعه‌نویی ظلم شده است، دیگر آن دوستان توقعی از یک صحنه مشکوک ندارند. در بازی قبلی ما یک صحنه مهم داوری نادیده گرفته شد و این در صورتی بود که اگر آن صحنه به نفع ما تمام می‌شد، الان شاید در رده چهارم جدول حضور پیدا می‌کردیم. این‌ها اتفاق نیست. وقتی اشتباهات تکرار می‌شود، دیگر تبدیل به تصمیم می‌شود. من می‌دانم سرچشمه این اتفاقات چیست اما به من نزدیک ۳ سال است ظلم می‌شود.  

قلعه‌نویی درباره داور بازی تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال هم گفت: اعتقاد من این است که داوران ما با این شرایط دارند ایثار می‌کنند. من دوست دارم یک بار به لب خط بیایند. داوران ما آن قاطعیت لازم را ندارند. انگار همه می‌خواهند داد بزنند. امیدوارم کمک داور ویدیویی بیاید. داور آنچنان دستمزدی ندارد و امیدوارم داوری ما به سمتی برود که تبدیل به یک شغل بشود. برای من مربی قرارداد آنچنانی می‌بندند اما برای داور یک اسپانسر خوب وجود ندارد که یک پول خوب بگیرد. من شنیدم که برای مقدماتی جام جهانی می‌خواهند کمک داور ویدیویی بیاورند. من درخواستم از فدراسیون این است که با آن شرکتی که قرار است سر این مساله صحبت کنید، بگویید تا با باشگاه‌ها هم مذاکره‌ای انجام دهد تا خود باشگاه‌ها این کار را انجام دهند. با این وجود همچنان عدالت برقرار نمی‌شود. این شاید به خاطر نبود زیرساخت و امکانات و فضای مجازی باشد. کارشناس الان طوری عمل می‌کند که نمی‌تواند حق را بگوید و به سمتی می‌رود که عدالت انجام نمی‌شود.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره نتیجه بازی تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد:‌ فوتبال یک جاذبه  خاص خودش را دارد. یک سری مسائل هم مربوط به اتفاقات می‌شود. این‌ها همه دخیل است. من قول می‌دهم بازی خوبی بشود. دو بازی گذشته گل‌گهر و استقلال بازی‌ پرگلی بود. ما دنبال یک فوتبال زیبا هستیم. تیم استقلال شرایط خوبی دارد. فرهاد مجیدی زحمت زیادی برای تیم کشیده است و امیدوارم مشکلات این تیم برطرف شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان