بازدید 8316
۳

فوت یک پاکبان در حین انجام وظیفه

شاید به خاطر تمام آرزوهایی که همکار پاکبان جوانم برای آینده داشت و پنجشنبه همین هفته مراسم عروسی او بوده است، اما حالا همه آن شادی ها به غم و عزا تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 02 August 2021

به گزارش تابناک، ساعت ۵ صبح امروز خبری اعلام شد که متاسفانه در گذشته نیز تجربه شنیدن آن را داشتم، اما این بار به طرز عجیبی قلبم را فشرد و غمگینم کرد.

محمدرضا کلائی در پست اینستاگرامی خود درباره حادثه فوت پاکبان مشهدی در حین انجام وظیفه می‌نویسد؛

«مطلبی که می‌خواهم خدمت شما عرض کنم باعث ناراحتی شما خواهد شد و بابت آن عذرخواهم ولی شاید، باید بعضی وقت‌ها کام خود را تلخ کنیم تا جلوی تلخی‌های بیشتری گرفته شود.

ساعت پنج صبح امروز آقای یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، خبری را اعلام کردند که متاسفانه در گذشته نیز تجربه شنیدن آن را داشتم، اما این بار به طرز عجیبی قلبم را فشرد و غمگینم کرد.

شاید به خاطر تمام آرزوهایی که همکار پاکبان جوانم برای آینده داشت و پنجشنبه همین هفته مراسم عروسی او بوده است، اما حالا همه آن شادی ها به غم و عزا تبدیل شده است.

ساعت دو نیمه شب، آیلند میانی بولوار ملک آّباد، مسیر شرق به غرب مقابل ملک آباد هفت (فرهاد)، لاین بی آر تی، برخورد خودروی سواری پراید با همکار پاکبان منطقه یک به نام محمد اسدی، متواری شدن خودرو، رسیدن سریع اورژانس، فوت مصدوم در مسیر بیمارستان فارابی و تمام.

محمد اسدی کاور شبرنگ پوشیده بود، چراغ پیشانی و دور سر روی سر او نصب شده بود، کلاه ایمنی بر سر داشت و نکات ایمنی را رعایت کرده بود. واقعا متوجه نمی‌شوم آن راننده که بویی از انسانیت نبرده بود با چه سرعتی آن هم در لاین بی آر تی حرکت می کرد که چنین فاجعه‌ای رخ داده است. از دوربین‌های کنترل ترافیک با همکاری نیروی انتظامی راننده خاطی را شناسایی کردیم، اما فایده آن چیست؟

درخواست داریم کمی به فکر باشیم و به یکدیگر تذکر دهیم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد. همکاران ما که شهر را اینگونه پاکیزه و تمیز می‌کنند، حقشان نیست که دو سه روز مانده به عروسی خود بمیرند.

به خانواده داغ دیده همکار خود تسلیت عرض می‌کنم و دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. عزت مستدام»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
اصلا چرا پاکبانان نبمه شب باید کار کنند؟ «ها باید در روشنایی روز شروع بکار نمایند .
قلب ادم درد می گیره .
قشر بی دفاع پاکبان که هیچ حامی و حمایتی ندارد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر