بازدید 8649
۳

بازداشت عاملان درگیری منجر به قتل در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان گفت: عاملان درگیری و قمه‌کشی شماری از جوانان در این شهرستان که منجر به قتل یک نفر و مصدومیت چهار نفر شد در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 01 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ حسین بساطی بدون اشاره به شمار دستگیرشدگان اظهار داشت: در پی درگیری و قمه‌کشی تعدای از جوانان در این شهرستان، ماموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مسوول انتظامی با بیان اینکه با اقدام‌های همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، عاملان این درگیری شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستور دستگیری آنان صادر شد، افزود: پلیس متهمان را کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی با برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و متخلفان و اقدامات کنترلی، محیط را برای فعالیت مجرمانه ناامن می‌کند.

به گفته وی، افرادی که قداره به دست هستند و هرگونه سلاحی اعم از گرم و سرد با خود حمل می‌کنند و اشخاصی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند، یقین بدانند حتمی پلیس با این افراد در صحنه برخورد قاطع و قوی را انجام خواهد داد.

این مسوول انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی مصمم است تا آسایش، امنیت اجتماعی و آرامش روحی و روانی مردم را با برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت تامین کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی ۱۶ اردیبهشت امسال با بیان اینکه نیروی انتظامی کاشان نیز در برخورد قاطع با اراذل و اوباش از چندین سال پیش تاکنون همواره رتبه نخست استان اصفهان را دارد، از افزایش یک‌هزار درصدی دستگیری اراذل، اوباش و افراد شرور در کاشان طی ۴۵ روز ابتدایی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داده بود.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت اصفهان پس از مرکز این استان محسوب می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
سلام. خبر قداره کشی است اما از جغرافیا سخن می رود و چند شعار.
کاشان همواره یکی از امن‌ترین شهرهای خاورمیانه بوده و ضریب خشونت و ناهنجاری در این شهر همیشه کم‌ترین بوده است
حال باید بررسی و واکاوی شود که چرا این پدیده ی نگران کننده در کاشان رخ داده است.....!!!!!
کاشان چرا آخه دیگه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر