بازدید 5119

هشدار نسبت به موج جدید کرونا در خوزستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به موج جدید کرونا در استان خوزستان هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 01 August 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر فرهاد ابول نژادیان صبح یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شمار بیماران در شیوع پیک جدید بیماری در خوزستان (پیک چهارم) از قله پیک اول هم بالاتر رفته است.

وی با بیان اینکه باید ویروس دلتا را جدی گرفت افزود: این ویروس نسبت به نوع های قبلی بسیار خطرناک تر و قدرت سرایت بیشتری دارد لذا از مردم می خواهیم تا حد امکان از سفر رفتن و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: بیشترین موارد ابتلا به بیماری کرونا در خوزستان ناشی از نشست های خانوادگی و ترددهای درون و برون شهری است که هم استانی ها باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی افزود: آمار مراجعه به مراکز بهداشتی افزایش یافته و مردم باید پروتکل های بهداشتی و مهمتر از آن ماسک زدن را سرلوحه خود قرار دهند تا از انتشار بیماری جلوگیری شود.

ابول نژادیان گفت: تا زمانی که جمعیت بالایی از مردم استان واکسینه نشوند مهمترین راه مقابله با بیماری رعایت دستورالعمل های بهداشتی است لذا از عموم مردم انتظار داریم مراقب سلامت خود باشند.

تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار دز واکسن در استان خوزستان تزریق شده است که شامل تزریق ۵۷۰ هزار واکسن در دز اول و بیش از ۱۳۰ هزار دز دوم می باشد.

اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر