ارزش پالایشی یکم ۹ مرداد ۱۴۰۰

صندوق پالایش یکم، امروز در اولین روز هفته بورس مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۹۲ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۰ هزار و ۳۲۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۶۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 31 July 2021

به گزارش بورس تابناک، صندوق پالایش بعد مدت‌ها که منفی معامله میشد با افزایش تقاضا همراه بود و پالایش امروز را در قیمت ۶۹،۶۸۰ ریال شروع کرد و در مبلغ ۷۰،۳۲۰ به کار خود پایان داد و با ۰.۵۴ درصد رشد کانال ۷ هزار تومانی را دوباره بدست آورد. بهای پایانی صندوق «پالایش» پایین‌تر از زمان عرضه است و سهامدارانی که این صندوق را نگهداری کرده‌اند، زیان ۲۹ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افزایش ۱.۷۴ درصدی و پالایش نفت اصفهان (شپنا) با رشد ۲.۷۸ درصدی و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۴.۳۱ درصدی همراه بودند. نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) همچنان بسته است.


ارزش پالایشی یکم ۹ مرداد ۱۴۰۰

امروز شنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۹۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۶۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۱ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایشی یکم ۹ مرداد ۱۴۰۰ | ضرر پالایش یکم تا امروز به چقدر رسید؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار