بازدید 51604
۱

کیم جونگ اون خطاب به ارتش:آماده باشید

رهبر کره شمالی در نخستین کارگاه آموزشی فرماندهان و افسران ارتش خلق این کشور به آنها تاکید کرد تا برای "واکنشی تهاجمی و فعال در برابر تحریک‌های دشمن" آماده باشند.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 30 July 2021

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری دولتی کره شمالی، این نخستین کارگاه آموزشی فرماندهان و افسران ارتش خلق کره شمالی است که از ۲۴ تا ۲۷ ژوئیه سال جاری میلادی و با هدایت کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در پیونگ یانگ برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی تمامی اعضای کمیته اجرایی ارتش خلق کره شمالی از حزب حاکم این کشور و مقام‌های وزارت دفاع با هدف ایجاد وحدت و وفاداری به حزب شرکت داشتند.

رهبری کره شمالی همچنین از این افراد خواست تا آمادگی لازم را برای واکنش موثر و تهاجمی علیه هرگونه اقدام و تحریک نظامی از سوی دشمنان داشته باشند.

خبرگزاری رسمی و دولتی کره شمالی همچنین گزارش کرد: کیم جونگ اون با اشاره به این مساله که حضور نیروهای متخاصم به صورت سیستماتیک باعث تقویت ظرفیت‌های ارتش کشور برای انجام حمله‌ای پیشگیرانه از سوی ارتش و افزایش میزان مهمات و زرادخانه‌های ارتش و افزایش فعالیت‌ها و مانورهای نظامی برای مقابله با تهاجم‌های خارجی می‌شود، ادامه داد که چنین وضعیتی ظرفیت‌های تشخیصی و مبارزه‌ای ارتش خلق کره شمالی را برای از میان برداشتن و حذف تحریکات دشمن افزایش می‌دهد.

هم‌زمان روز پنجشنبه، کره جنوبی اعلام کرد که سیستم خمپاره‌ای ۸۱ میلیمتری پیشرفته خود را مستقر کرده است.

آمریکا و کره جنوبی در حال آماده‌سازی انجام یک مانور نظامی مشترک در اوت و از طریق شبیه‌سازهای کامپیوتری هستند. دو کشور از ۲۰۱۸ و با هدف حمایت از مذاکرات خلع سلاح اتمی بین پیونگ یانگ و واشنگتن چنین مانورهای نظامی را برگزار نکرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱
خنده ها و شادی های مصنوعی مسخره !!!
فقط یه دلقک میتونه از این جور شادی کردن دیگران براش خوشحال بشه !!! خخخ
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی