بازدید 4850
۱

رزمایش مومنانه البرز با توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی

همزمان با شب عید سعید غدیرخم چهاردهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در نواحی مختلف سپاه استان البرز با توزیع ۱۴ هزار و ۳۱۰ بسته معیشتی به اجرا درآمد.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 29 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز شامگاه چهارشنبه در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه ناحیه امام هادی (ع) استان البرز که در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد، گفت: سپاه و بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه خود می داند که در هر عرصه ای مردم ایران دچار مشکلی می شوند از جمله در فراگیری ویروس منحوس کرونا، پای کار بیاید و مشکل مردم را حل کند.

سردار پاسدار علیرضا حیدرنیا افزود: در مراحل گذشته رزمایش مواسات و همدلی سپاه با کمک نهادهای همکار و خیران وارد صحنه شد و اتفاقات بسیار زیبایی را رقم زد و در آینده نیز سپاه با این قوت در کنار مردم خواهد بود و در موضوعات مختلف از جمله در تهیه بسته های معیشتی بهداشتی تهیه جهیزیه و غذای گرم فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت: کمک های مومنانه یک روند مستمری است و اجرای این رزمایش ها به منظور نمایش اقدامات و فعالیت های سپاه و بسیج است.

حیدرنیا در ادامه به ارایه عملکرد سپاه استان و بسیج سازندگی از ابتدای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا کنون اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح که از آذرماه سال گذشته آغاز شده، ۳۱۱ هزار و ۷۹۸ بسته معیشتی، ۱۷ هزار عدد کارت هدیه، یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۸۶۰ پرس غذای گرم و ۹۵۳ سری جهیزیه تهیه و توزیع شده است.

وی اظهار داشت: آزادسازی ۲۵۲ زندانی جرایم غیرعمد، قربانی کردن ۸۵۰ راس گوسفند، توزیع ۳۴ هزار و ۶۲۳ بسته لوازم التحریر، ۶ هزار و ۴۵۰ دست پوشاک، انجام ۴۸ ازدواج آسان، اجرای ۴۸۰ اردوی جهادی، پخت و توزیع ۱۲۵ هزار قرص نان، راه اندازی ۵۰ کارگاه اشتغالزایی و توزیع یک میلیون ۲۹ هزار و ۹۷۹ بسته بهداشتی از دیگر اقدامات طرح شهید سلیمانی می باشد.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: در چهاردهمین رزمایش کمک های مومنانه علاوه بر توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی، ۶۱۰ کارت هدیه، ۱۹۶ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم، ۵۲ سری جهیزیه، نذر ۳۳۱ راس گوسفند قربانی، توزیع ۵۰۰ بسته لوازم التحریر، توزیع ۲ هزار و ۵۷۰ دست پوشاک و توزیع ۱۰ هزار قرص نان انجام شده است.

وی افزود: دستگاه های همکار با سپاه و بسیج در اجرای رزمایش کمک های مومنانه کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان زندان ها، آستان قدس رضوی، شهرداری کرج، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی می باشند.

در چهاردهمین رزمایش مواسات و همدلی ۷۰۰ بسته معیشتی عصر روز چهارشنبه از آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) در بین نیازمندان توزیع شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
البته این کارها خیلی خوبه..ولی جای تاسف داره یک کشور مدعی نظام اسلامی این همه فقیر داشته باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل