بازدید 9922
۳
رییس مجلس سوریه:

سوریه توان شکست دشمن در جنگ اقتصادی را دارد

رییس مجلس سوریه، شکست تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در جنگ علیه ملت سوریه را یادآور شد و گفت: ما حتی در جنگ اقتصادی نیز این قدرت را داریم که با دشمنان مقابله کرده و آن‌ها را شکست دهیم.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴ 28 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، حمود صباغ در نشست خبری با همتای ایرانی خود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آنچه ایران و سوریه را با هم پیوند می‌دهد یک روابط عادی نیست، تاکید کرد: این روابط یک روابط بسیار گسترده و عمیق است که با آمیخته شدن خون پاک شهدا به وجود آمده است و هرچند دو کشور به لحاظ جغرافیایی از یکدیگر دور هستند، اما ما راه مشترکی داریم.

وی با بیان اینکه ما در جنگ اخیر با تروریست‌ها و صهیونیست و استکبار جهانی نشان دادیم که قدرتمندیم و می‌توانیم در دل دشمنان ترس ایجاد کنیم و آن‌ها را به عقب برانیم، گفت: ما حتی در جنگ اقتصادی نیز این قدرت را داریم که بتوانیم مقابله کرده و آن‌ها را شکست دهیم.

رییس مجلس سوریه افزود: ما در راه حق قدم برمی داریم و امیدوار به نصر و کمک‌های الهی هستیم و می‌دانیم که تنها گزینه و سرنوشت محتوم همه ما پیروزی است ان شاءالله.

صباغ، سفر رییس مجلس شورای اسلامی به سوریه در شرایط زمانی کنونی را بسیار مهم و ویژه توصیف و تاکید کرد: ما برای سازماندهی و تقویت روابط پارلمانی دو کشور آمادگی داریم و امیدواریم بتوانیم از طریق هماهنگی‌ها به ارتقاء روابط اقتصادی دو کشور کمک کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان نیز در این نشست خبری با بیان اینکه این سفر در زمان خاصی انجام می‌شود و در دورانی که مردم شجاع و دولت سوریه بعد از یک دهه مبارزه و جنگ علیه تروریست‌ها امروز با افتخار در امنیت زندگی کرده و به پیروزی رسیده اند، گفت: مردم سوریه با شرکت در انتخابات سرنوشت ساز و مشارکت بسیار خوب خود، اعتماد مجددشان به آقای بشار اسد را نشان دادند.

قالیباف با اشاره به شرایط جدید منطقه و بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها با جنگ اقتصادی و فشار بر مردم نتوانستند به اهداف خود برسند، تاکید کرد: آن‌ها جنگ دیگری را آغاز کردند که یک جنگ اقتصادی علیه مردم و به خصوص کشور‌های محور مقاومت است و امروز همه وظیفه داریم که مهم‌ترین و با اولویت‌ترین کار ممکن را توسعه روابط تجاری و همکاری‌های اقتصادی قرار دهیم.

وی با تاکید مجدد بر اینکه در یک شرایط حساس قرار گرفته ایم که دشمنان فشار جنگ اقتصادی را بر کشور‌ها افزایش داده اند، گفت: امروز زمان آن است که ارتباطات اقتصادی و تجاری بین دولت‌ها و به خصوص بین بازرگانان، صنعتگران و فعالان اقتصادی بخش کشاورزی و نیز حوزه‌های دیگر اقتصادی در بخش‌های خصوصی دو کشور فعال و توسعه یابد.

رییس مجلس با اشاره به دیدار خود با بشار اسد رییس جمهوری سوریه نیز تاکید کرد: در این دیدار مطمئن شدم که این اراده در دولت و ملت سوریه نیز وجود دارد تا بتوانیم همکاری‌های تجاری و ارتباطات اقتصادی بین دو کشور را افزایش دهیم و امیدوارم در آینده این همکاری‌ها ارتقاء یابد.

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، روح‌الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه و کمیسیون آموزش، مهدی شریفیان عضو کمیسیون اجتماعی، روح الله نجابت عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و حسین امیرعبداللهیان مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی از جمله اعضای هیات ایرانی در سفر به سوریه هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
بله البته، چون همه امکانات ایران تمام و کمال در خدمتش هستند.
مسئولان سوریه هم مانند شما در گنده گویی استادند
بله بله . همونطور که صدام فکر میکرد توان شکست امریکا رو داره !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر