بازدید 5892

۶ تالار پذیرایی در شهرستان بجنورد پلمب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بجنورد گفت: ۶ تالار پذیرایی در مرکز استان به علت برگزاری مراسم عروسی در وضعیت قرمز کرونا پلمب شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸ 28 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علی اکبر اعتمادی فر سه شنبه شب اظهار داشت: صاحبان این واحدهای پذیرایی برای برخورد قانونی به دادسرای شهرستان معرفی شدند.

وی افزود: صاحبان این اماکن علی رغم هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا و توصیه‌های جدی متولیان حوزه سلامت شهرستان، نسبت به برگزاری بدون مجوز مراسم جشن و نقض پروتکل‌های بهداشتی اقدام کرده بودند.

اعتمادی فر یادآور شد: به تمامی تالارهای پذیرایی هشدارهای لازم در خصوص برگزار نشدن مراسم ها داده شده است، اما متاسفانه برخی از آنها مصوبات ستاد را نادیده می‌گیرند.

وی خواستار همراهی بیشتر شهروندان برای مقابله با کرونا شد و خاطرنشان کرد: گفت: تاکنون بازاریان و واحدهای صنفی همراهی خوبی را با ستاد مقابله با کرونا در شهرستان داشته اند.

شهرستان بجنورد با ۳۳۰ هزار نفر، بیش از یکسوم جمعیت هشت شهرستان استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی را در خود دارد.

استان خراسان شمالی که از اواخر سال ۹۸ وارد همه گیری ویروس کرونا شد، تاکنون چهار موج از این بیماری را پشت سرگذاشته و از هفته جاری وارد موج پنجم بیماری کووید ۱۹ و سوه جدید آن ویروس کرونای دلتایی موسوم به هندی شده است.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان خراسان شمالی جان خود را از دست دادند.

طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از هشت شهرستان، سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان که ۷۵ درصد از جمعیت حدود ۹۰۰ هزار نفری این استان را در خود جای دادند، در وضعیت قرمز، شهرستان مانه و سملقان، جاجرم و راز و جرگلان در وضعیت نارنجی و گرمه و فاروج نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار