بازدید 12864
۵

اتوبوس بی آر تی پس از تصادف با عابر پیاده

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی با عابر پیاده در خط ویژه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 27 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت جزئیات وقوع یک فقره تصادف جرحی بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی با یک نفر عابر پیاده در مسیر شرق به غرب رسالت ـ دردشت را تشریح کرد.

سرهنگ مومنی در این باره گفت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در مسیر شرق به غرب رسالت ـ دردشت بلافاصله کارشناسان پلیس راهور پایتخت به همراه تیم اورژانس در محل حادثه حاضر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و عابر پیاده به وقوع پیوسته که علت اصلی این حادثه حضور و آمدن ناگهانی عابر پیاده در خط ویژه این مسیر بوده است.

اتوبوس بی آر تی پس از تصادف با عابر پیاده

وی با بیان اینکه با حضور عوامل اورژانس فرد مصدوم به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد از عابران پیاده در خواست کرد: با توجه به طول و وزن بالای وسایل نقلیه عمومی و به جهت اینکه در حین ترمز کردن نیاز به فاصله بیشتری نسبت به وسایل نقلیه سبک‌تر دارند از پریدن، دویدن و حضور ناگهانی در خطوط ویژه جدا خودداری کنند تا شاهد این‌گونه حوادث نباشیم.

اتوبوس بی آر تی پس از تصادف با عابر پیاده

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
بی فرهنگیم. امروز رفته بودم واکسن بزنم. اولاً با این که در اس ام‌اس ها زمان مراجعه مشخص شده بود، ملت ۲۵۰۰ ساله از صبح علی الطلوع امده بودند که جا بگیرند. محوطه خانه بهداشت پر بود از ماشین. با این که تو خیابون پر از جای پارک بود همه اصرار داشتند در دو قدمی محل واکسیناسیون پارک کنند. مراجعین پنبه الکل های بعد تزریق را به جای این که در سطل زباله بیندازند روی زمین رها کرده بودند. ان هایی که بدون توجه به نوبتشان امده بودند با لحن طلبکارانه و بی وقفه سر مسئول بینوا غر می زدند و اعصابش را بهم می ریختند. دریغ از یک جو فرهنگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بزار رییس جمهور جدید بیاد همه چیز درست میشه
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
با ادبیات بیان شما مخالفم
متاسفانه در توهین و عصبانیت و حق خوری و ندیدن خوبیها و ...از هم سبقت می گیریم
خیلی برگشتیم. این یک واقعیت است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر