بازدید 5378

شکست سنگین بسکتبال ایران از چک در نیمه اول

تیم ملی بسکتبال ایران در پایان نیمه اول نخستین مصاف در توکیو ۲۰۲۰ میدان را به حریف ۴۶ بر ۳۰ واگذار کرد!
کد خبر: ۱۰۶۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۰ 25 July 2021

بسکتبال ایران که کوارتر اول خود در المپیک توکیو را به چک باخته بود، در پایان نیمه اول این مصاف اختلافی زیاد با حریف اروپایی‌اش ایجاد کرده که جبرانش بعید است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی بسکتبال ایران در پایان نیمه اول نخستین مصاف در توکیو ۲۰۲۰ میدان را به حریف ۴۶ بر ۳۰ واگذار کرد!

شکست سنگین بسکتبال ایران از چک در نیمه اول

کوارتر دوم: ۲۱ - ۱۱ جمهوری چک

با شروع مجدد بازی "بالوین" ستاره خوش آتیه جمهوری چک عملکرد خوب خود در زیر سبد ایران را ادامه داد تا اختلاف را به ۹ امتیاز افزایش داده و چک را ۲۸ - ۱۹ پیش بیاندازد. شاهین‌طبع بلافاصله با افزایش اختلاف به ۱۱ امتیاز تقاضای وقت استراحت کرد.

عملکرد ضعیف حدادی در زیر سبد این موقعیت را به بالوین و ساتورانسکی داد تا با پرتاب‌های دو امتیازی و اسلم دانک‌های خود جمهوری چک را ۳۸ - ۲۲ پیش انداختند تا بار دیگر ایران تقاضای وقت استراحت کند.

با ورود دو تیم به زمین فشار تمام زمین بازیکنان چک در دفاع، کار را برای یخچالی و جمشیدی سخت کرد تا تعداد اشتباهات ایران بالا برود.

از اواسط این کوارتر گرامی‌پور جایگزین حدادی شد تا شاید در زیر سبد شرایط دفاع ایران را بهبود ببخشد، اما این اتفاق رخ نداد. بازیکنان چک با عملکردی فوق‌العاده در کارهای تیمی و پرتاب‌های سه امتیازی اختلاف را به ۱۶ امتیاز افزایش داده و ۴۶ - ۳۰ برنده نیمه نخست بازی شدند.

شکست سنگین بسکتبال ایران از چک در نیمه اول

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر