بازدید 8749
۴

پيروزی تكنولوژی هوشمند بر پاندمی كرونا

یک شرکت تحقیقاتی موفق به ساخت دستگاه هوشمند تصفیه و ضدعفونی کننده هوای هایژنیک جهت از بین بردن باکتری، ویروس، قارچ و ریزگردها در هوای محیط های سربسته شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 10 August 2021
پيروزي تكنولوژي هوشمند بر پاندمي كرونا
 
به گفته مهندس کامبیز طاهری مدیرعامل شرکت توسعه سرزمین پارس در شرایطی که افراد مشغول فعالیت روزمره می باشند این دستگاه قادر است هوای محیط را از عوامل میکروبی و ویروسی پاکسازی نماید و ابتلا به بیماری های تنفسی را در محیط های سرپوشیده به شدت کاهش دهد. نکته بارز و خاص این دستگاه این می باشد که هیچگونه گاز اُزُنی به هوا اضافه نکرده و باعث ایجاد حساسیت های تنفسی نمی‌گردد.
 
در این دستگاه از یک فرآیند فیلتراسیون ترکیبی استفاده شده است که مشتمل بر فیلترینگ از طریق صافی، محلول ضدعفونی کننده، نانوتکنولوژی و فن آوری پرتوی می باشد.
 
این دستگاه قادر است عوامل میکروبی و ویروسی را از هوای محیط حذف و هوای سالم و مطبوع را در فضای محیط منتشر نماید.
 
توانایی این دستگاه در حذف عوامل میکروبی از جمله باکتری ها ، مخمرها ، قارچ ها و ویروس های موجود در هوا با توجه به آزمایشات متعدد به عمل آمده و برای هر یک، از آنها به اثبات رسیده است.
 
این دستگاه در ۳ مدل  تولید گردیده است ودارای قابلیت استفاده در اماکن عمومی، کلینیک ها و بیمارستان ها، فضاهای اداری و صنعتی، سالن های اجتماعات، اماکن مذهبی، اماکن ورزشی، بانک ها، فضاهای آموزشی و کلیه اماکن سرپوشیده و ... می باشد.
پيروزي تكنولوژي هوشمند بر پاندمي كرونا

از ویژگی های خوب این دستگاه ها می توان به نکات زیر اشاره نمود :

* عدم ایجاد حساسیت تنفسی و فاقد سَمیّت سلولی و پوستی
* باعث کاهش آلودگی ناشی از میکرو اُرگانیسم های پاتوژنیک
* جلوگیری از تغییرات PH با خاصیت تامپونی
* تهویه مطبوع هوا
* مصرف برق دستگاه کاملاً بهینه و مقرون به صرفه است و حداکثر توان مصرفی آن حتی کمتر از یک لامپ شمعی می باشد.
* صدای دستگاه در حد استانداردهای بین المللی و کمتر از30 دسی بل است.
* این دستگاه دارای نمایشگر هوشمند دیجیتالی بوده و دارای پنل کنترل از راه دور می باشد.
* امکان تغییر سرعت پرتاب هوا در چهار دور مختلف ( کند، متوسط، تند، توربو ) تا حداکثر 3000 دور در دقیقه را دارد که می تواند توان نهایی و کارایی این دستگاه را فراهم نماید.
 
پيروزي تكنولوژي هوشمند بر پاندمي كرونا
 
به گفته مهندس سمیه مرتضوی رییس هیات مدیره شرکت در حال حاضر سازمان های دولتی و بانک ها و شرکت های خصوصی و کارخانجات و هیات های مذهبی استقبال فوق العاده ای از این دستگاه و تکنولوژی کرده اند و در حال حاضر شرکت با حداکثر توان در حال تولید محصول و ارایه آن به بازار می باشد و شرکت تمام تلاش خود را برای بالابردن سطح سلامت بهداشت محیط کار و زندگی مردم کشورمان در شرایط حساس کنونی بکار گرفته است .
 
وی همچنین اشاره کرد باتوجه به اینکه این محصول از شهریور ماه گذشته وارد بازار شده است در همین مدت کوتاه کمتر از یکسال ، در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، بیمارستان شهید چمران ، بیمارستان خاتم الانبیا ، بیمارستان بوعلی ، گروه مالی دی ( بانک دی) ، بانک مسکن ، شرکت جهان فولاد ، شرکت پارس الکتریک ، سازمان صنایع دفاع و خیلی از سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی سطح کشور نصب و در حال کار  می باشد.
 
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند باشماره های ۲۶۲۱۸۲۷۴-۰۲۱ و 09129315314و 09126481838 تماس گرفته و یا از وب سایت رسمی شرکت بازدید نمایند.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/ 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
مستعان 2
رپرتاژ آگهی بود دیگه نه
شبيه كرونا ياب مستعان
اين هم ميخاد جيب مردم رو خالي كنه
چیز جدیدی نیست بیشتر از 20 سال است استفاده می شود اما چرا شهرداری تهران از تکنولوژی ساده تر گندزدایی با لامپ های UV در سیستم گرمایش-سرمایش واگن های مترو استفاده نکرد؟ فقط کافی بود درآمد یک روز مترو را خرج خودش کند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان