بازدید 7265
۳

الهام عجیب به سلطانی‌فر و موج سواری روی طلای فروغی

کد خبر: ۱۰۶۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ 24 July 2021

جواد فروغی ملی‌پوش تیراندازی ایران توانست در المپیک توکیو اتفاقی تاریخ را رقم بزند و صاحب مدال طلا شود. این نخستین مدال تاریخی تیراندازی کشورمان محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از این اتفاق تاریخی، صحبت‌های مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان قابل توجه بود. وی پس از کسب طلا، در تماسی اعلام کرد که به فروغی در تهران گفته بودم که تو طلایی هستی.

نکته قابل تامل در این صحبت‌ها اینکه اگر وزیر ورزش آنقدر مطمئن بود که فروغی به مدال طلا می‌رسد و آن را پیش بینی هم کرده بود، چرا در سالن تیراندازی حضور پیدا نکرد تا مدال آوری او را از نزدیک تماشا کند و به او تبریک بگوید؟ به نوشته فارس؛ آیا نباید پرسید که چنین پیش بینی، چرا وی را راهی سالن دیگری کرده بود؟ چرا باید چنین فیلمی از سلطانی فر به بیرون درز شود تا به اصطلاح، انگاره سازی برای اشراف وی بر ورزش ایجاد شود؟ به سوای مدال تاریخی فروغی، وضعیت امروز و دیروز نمایندگان اعزامی نشان از واقعیت‌های مدیریتی ورزش کشور دارد.

الهام عجیب به سلطانی‌فر و موج سواری روی طلای فروغی

سلطانی‌فر امروز برنامه خود را حضور در سالن شمشیربازی ترتیب داده بود که نمایندگان کشورمان هم نتایج خوبی را کسب نکردند و حذف شدند. انتظار بر این بود که این نفرات امروز روی سکو بروند که چنین نشد. به نظر می‌رسد سلطانی فر نیز با همین انگاره راهی سالن شده بود که مدال طلای فروغی، همه معادلات را برهم زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خوبه دیگه آخر مسئولیتشون یه سفر ۲ هفته ای مفتو مجانی با بودجه بیت المال رفتن ژاپن یه استراحتو خوش گذرونی بکنن بیان مسئولیت گهربارشونو تحویل بدن برن سراغ یه مسئولیت دیگه!
خدایا خودت شاهد و ناظری باش اگر کسی خیانت به این ملت می کند در این دنیا سزای عملش ببیند
عجب ملون چاپلوس درغگویی هستن !! جالبه قبل رفتن گفتن از همه انتظار مدال دارن غیر از این فروغی ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار