بازدید 5092

داوجونز برای اولین بار بالاتر از ۳۵ هزار واحد بسته شد

سهام آمریکا در معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) با غلبه بر نگرانی‌های به وجود آمده از تأثیرات احتمالی کرونای دلتا بر اقتصاد آمریکا، جهش کرده و به رکوردهای جدیدی رسیدند.
کد خبر: ۱۰۶۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 24 July 2021

سهام آمریکا در معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) با غلبه بر نگرانی‌های به وجود آمده از تأثیرات احتمالی کرونای دلتا بر اقتصاد آمریکا، جهش کرده و به رکوردهای جدیدی رسیدند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سهام آمریکا در معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) با غلبه بر نگرانی‌های به وجود آمده از تأثیرات احتمالی کرونای دلتا بر اقتصاد آمریکا، جهش کرده و به رکوردهای جدیدی رسیدند.

میانگین صنعتی داوجونز برای اولین بار بالاتر از ۳۵ هزار واحد بسته شد تا رشد خود در سال ۲۰۲۱ را به بیش از ۱۴ درصد برساند. این شاخص ۲۳۸.۲۰ واحد در معاملات دیشب جهش کرد و به ۳۵,۰۶۱.۵۵ واحد رسید تا چهارمین رشد روزانه متوالی خود را ثبت کند. این شاخص آخرین رشد ۱۰۰۰ واحدی خود را خیلی سریع‌تر انجام داد. داوجونز در اواسط آوریل بود که برای اولین بار به ۳۴ هزار واحد رسیده بود.

اس‌اندپی ۵۰۰ با جهشی ۱.۰۱ درصدی به ۴,۴۱۱.۷۹ واحد رسید در حالی که کامپوزیت نزدک ۱.۰۴ درصد جهش کرده و در ۱۴,۸۳۶.۹۹ واحد بسته شد. هر دو این مقادیر رکوردهای تاریخی جدیدی برای این شاخص‌ها به حساب می‌آیند.

سود اوراق قرضه ۱۰ ساله آمریکا که روز دوشنبه گذشته با نگرانی از شیوع کرونای دلتا در این کشور و احتمال کند شدن رشد اقتصادی سقوط کرده بود، دیشب به ۱.۲۸۱ درصد جهش کرد. روز دوشنبه سود این اوراق به ۱.۱۳ درصد سقوط کرده بود که پایین‌ترین سطح در ۵ ماه اخیر است.

هر سه شاخص سهام آمریکا از سقوط هفتگی هفته گذشته و سقوط روز دوشنبه بازگشتند و این هفته خود را با رشد سپری کردند. به لحاظ هفتگی اس‌اندپی ۲ درصد، نزدک ۲.۸ درصد و داوجونز ۱ درصد رشد کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر