بازدید 7538

آسان­‌ترین راه رسیدن به مراکز بهداشت مشهد را پیدا کنید

در شهر مشهد نیز مثل همه­‌ی شهرهای ایران، مراکز بهداشت زیادی وجود دارد که توسط وزارت بهداشت جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان و مسافران تاسیس شده است.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 24 July 2021

مرکز بهداشت در همه شهرهای ایران از جمله مشهد، در رأس مراکز کوچکتر یعنی خانه بهداشت، پایگاه بهداشتی، مرکز بهداشتی درمانی روستایی و مرکز بهداشتی درمانی شهری قرار دارد. این مرکز وظیفه­ ی بررسی مسائل بهداشتی منطقه و حل آن، شناخت بیماری ­های بومی و همه گیری آن­ها، ارائه خدمات درمانی به شهروندان و ... را بر عهده دارد.

در شهر مشهد نیز مثل همه­‌ی شهرهای ایران، مراکز بهداشت زیادی وجود دارد که توسط  وزارت بهداشت جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان و مسافران تاسیس شده است.

آسان­‌ترین راه رسیدن به مراکز بهداشت مشهد را پیدا کنید

در مراکز بهداشت مشهد می­توانید واکسن کرونا تزریق کنید

مشهد پرجمعیت ترین شهر ایران پس از تهران است و به دلیل وجود حرم امام رضا از پرمسافرترین و شلوغ ترین شهرهای ایران به حساب می­آید. همین امر باعث می­شود که در این برهه ی همه گیری کرونا نگرانی در مورد شیوع بیماری در مشهد بیشتر شود.

در شهرهای ایران از جمله مشهد هم مانند کشورهای دیگر برای مهارِ این بیماری شروع به واکسیناسیون در مراکز بهداشت کرده­­اند و شما با ثبت نام و مراجعه به آن می توانید واکسن خود را تزریق کنید. 

با مسیریاب بلد به راحتی می توانید مراکز واکسیناسیون کرونا در مشهد را پیدا کنید

با توجه به میزان شلوغی و بزرگی شهر مشهد، برای یافتنِ مراکز واکسیناسیون نیاز به یک مسیریاب داریم. مسیریاب بلد ابزاری­ست که با کمک آن می­توان آدرس و اطلاعات دقیق مربوط به مراکز تزریق واکسن کرونا مثل میزان شلوغی، نوع واکسن، ساعت کاری و مدارک لازم در مشهد را پیدا کرده و به آن­ها مراجعه کرد. در واقع شهروندان و مسافران در مشهد می­توانند با مراجعه به اپلیکیشن بلد آدرس تمام مراکز بهداشتی شهر مشهد را پیدا کرده و در کمترین زمان و از بهترین راه به مقصد خود برسند.

از ویژگی­ های مهم اپلیکیشن بلد جزئیاتی است که در جای جای نقشه وجود داشته و کاربران به جدیدترین آدرس‌ها و نام هر مکان دسترسی دارند. زیرا نقشه های بلد آپدیت شده و به روز هستند.

نکاتی که باید پیش از واکسینه شدن رعایت کنید

بر اساس گفته های سازمان بهداشت جهانی باید نکات زیر را قبل از واکسیناسیون رعایت کنید:

  • همه­ ی سوابق پزشکی خود مثل وجود هرگونه بیماری زمینه‌ای، سرطان یا بیماری خاص را با بهورزان یا مسئولین خانه بهداشت در میان بگذارید.
  • اگر سابقه ­ی آلرژیک شدید به محتویات واکسن کرونا دارید، باید حتما  قبل از واکسیناسیون با پزشک خود صحبت کنید.
  • اگر در حال حاضر بیمار بوده و یا علائم کرونا داشته باشید نمی­توانید واکسن بزنید. (البته پس از بهبودی و تایید پزشک می‌توانید واکسینه شوید)
  • شب قبل از واکسیناسیون، خوب بخوابید و به میزان کافی آب و مایعات بنوشید تا در روز واکسیناسیون حال خوبی داشته باشید.

مراکز مهمی که در مشهد واکسن کرونا تزریق می­کنند

همانطور که گفته شد شما می­توانید آدرس تمامی مراکز بهداشت مشهد را در بلد پیدا کنید. از مهم ترین مراکز واکسیناسیون مشهد می­توان به مرکز بهداشت شماره 2 مشهد در کامیاب، مرکز بهداشت شماره 3 مشهد در سجاد مرکز بهداشت امیرالمومنین در کوی امیر المومنین، مرکز بهداشت شماره 5 مشهد در کوی المهدی، خانه بهداشت و سلامت احمدی در کلاهدوز، مرکز بهداشت مطهری در شهید مطهری و ... اشاره کرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل