بازدید 12526
۲

کف آشپزخانه دختر جوان را بلعید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: دختر جوانی در حال تردد در آشپزخانه منزلشان بوده که ناگهان کف آشپزخانه فروکش کرده و وی به عمق ۵متری یک حلقه چاه سقوط کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 24 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، روح الله فدائی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز (جمعه- اول مرداد) فروکش کردن کف ساختمان در خیابان رسالت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی کاشان بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه۴ را در قالب گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، دیواره‌های حفره ایجاد شده را که هر لحظه امکان ریزش مجدد داشت را ایمن‌سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، مشغول امدادرسانی به فرد سقوط کرده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با احتیاط کامل، دختر جوان را از چاه خارج کرده و وی را که خوشبختانه دچار مصدومیت خاصی نشده بود برای بررسی های بیشتر تحویل کادر پزشکی اورژانس در محل دادند.

فدایی گفت: علت دقیق حادثه هنوز مشخص نیست اما شهروندان دقت داشته باشند که چاه ها به مرور فرسوده می شوند و در اثر شیب نامناسب و عدم بررسی سستی خاک و یا حتی گرفتگی جزئی لوله های فاضلاب، ساختمان دچار ریزش چاه فاضلاب و یا دچار نشست می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
وای چقدر کثیف
چه فقری توی تصویر به چشم میخوره.بیچاره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر