بازدید 7084

براتی: برای برخورد با بداخلاقی در فوتبال سیاست تحمل صفر لازم است

کد خبر: ۱۰۶۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ 23 July 2021
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت رسمی این فدراسیون به نکاتی درباره برخورد نهادهای قضایی فدراسیون با فساد و تبعیض اشاره کرد.
 

به گزارش تابناک ورزشی به نوشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمدرضا براتی عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فضای گفتگو و اظهار نظر در فوتبال کشور فضای باز و آزاد و مبتنی بر آزادی بیان است اما در عین حال نیازمند آن است که تنبیهات مناسب برای برخورد با اشخاصی که با سو استفاده از این فضای باز و آزاد، موجبات ورود خدشه و لطمه به اعتبار و آبروی دیگران را فراهم می کنند به کار گرفته شود.

براتی: برای برخورد با بداخلاقی در فوتبال سیاست تحمل صفر لازم است

براتی افزود: متاسفانه بداخلاقی در فوتبال، کم هزینه به نظر می‌رسد و ضروری است که هزینه های معنوی و مادی ارتکاب تخلف افزایش داشته باشد تا ارتکاب آن مقرون به صرفه نباشد و به این منظور ، سیاست ارکان قضایی فدراسیون در برخورد با اینگونه بداخلاقی‌ها باید سیاست تحمل صفر باشد و علاوه بر جرایم نقدی باید از سایر ابزار انضباطی نظیر محرومیت ها نیز با قاظعیت استفاده شود و همچنین درصدد تشدید تنبیهات در مقررات هستیم که به زودی انجام خواهد شد.
انتقاد و اظهارنظر کارشناسی، چارچوب و مختصات مشخصی دارد که اهم آنها بیان اشکالات موجود با ادبیات فنی و کارشناسانه و ارایه راه حل برای رفع مشکلات موجود است اما متاسفانه برخی با ژست منتقد اظهار نظرهایی می کنند که غیر از توهین و افترا و نشر اکاذیب هیچ محتوای دیگری ندارد و رییس فدراسیون دراین خصوص جلسات ویژهای را با ارکان قضایی و دیگر بخش های مرتبط برگزار کرده و روی این موضوع تاکید ویژه ای دارد که نباید اجازه داده شود ، فضای فوتبال بیش از این در معرض بداخلاقی قرار گیرد .
عضو هیات رییسه فدراسیون در پایان تاکید کرد: اصل 40 قانون اساسی بیان می دارد " هیچکس نمیتواند اِعمال حق خویش را وسیله اضرار به غیر یا تجاوز به منافع عمومی قرار دهد . " و بر همین اساس آزادی بیان ، حق مشروع و بدیهی همه انسان ها و از جمله اهالی فوتبال است اما به هیچ وجه نباید وسیله ای برای هتک حرمت و آسیب به دیگران شود " 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل