بازدید 4974

ابتلای حدود ۴۰ هزار نفر دیگر به کرونا در انگلیس

بنا بر آمار اعلامی دولت انگلیس، تاکنون در این کشور ۵ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۲۲۷ نفر به کرونا مبتلا شده اند.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 23 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شدند.

با ابتلای حدود ۴۰ هزار نفر دیگر به ویروس کرونا، بنا بر آمار اعلامی دولت انگلیس، تاکنون در این کشور ۵ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۲۲۷ نفر به کووید مبتلا شده اند.

دکتر سوزان هاپکینز، مدیر بهداشت عمومی در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس ماه گذشته در نشست کمیته علوم و فناوری مجلس انگلیس به نمایندگان مجلس این کشور گفت شمار واقعی مبتلایان روزانه به کرونا، دو برابر آمار دولتی است.

به گزارش وزارت بهداشت ورفاه اجتماعی در شبانه روز گذشته، ۸۴ نفر دیگر به علت ابتلا به کرونا جان باختند و بدین ترتیب، تاکنون ۱۲۹ هزار و ۶۴ نفر قربانی همه گیری جاری شده اند. دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید ۱۹، جان ببازند قربانیان ویروس کرونا محسوب می‌کند.

مرکز ملی آمار انگلیس در تازه‌ترین گزارش اعلام کرد بیش از ۱۵۴ هزار گواهی فوت، به علت ابتلا به ویروس کرونا در این کشور صادر شده است.

در حالی شمار مبتلایان و جان باختگان از کرونا با جهشی تازه در حال افزایش است که سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس اعلام کرد تا روز پنج شنبه این هفته، حدود ۴۶.۵ میلیون نفر دوز اول و حدود ۳۶.۶ میلیون نفر نیز هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

دولت انگلیس از روز دوشنبه ۲۸ تیرماه همه محدودیت‌های کرونایی را در این کشور لغو کرد، اما نخست وزیر خود به علت تماس نزدیک با وزیربهداشت مبتلا به کرونا مجبور شد به قرنطینه رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی