بازدید 16494
۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۳۱ تیر/ فوت ۲۲۶ بیمار دیگر در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۹ میلیون و ۶۷۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۶۲۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 22 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۷ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۸۰۴ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۳۱۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۹ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۱۲۱ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۲۸۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۸۴۰ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۲۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۸ هزار و ۶۳ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۳ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۱۳۶ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۶۲۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۵ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۸۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی و ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
ببخشید من این آمار ابتلا رو منطقی نمی دونم. اولا که همه حاضر نیستند بیان این همه هزینه کنند برای انجام تست پی سی آر. دوما این که همه هر روز که نمی رن آزمایش بدن که بدونن مبتلا شدند یا نه؟! مثلا امروز جواب تست یه نفری منفی شده. اومدیم و روز بعد که خودشم خبر نداره، به کرونا مبتلا شد. دیگه اون که جزو آمار محسوب نمی شه! به نظرم بهتر اینه که با حمایت اکید دولت، مردم هر روز تست پی سی آر بدن به صورت رایگان که به طور حتمی مشخص بشه اگه دیروز نداشته و تستش منفی شده، دوباره امروز بده که مشخص بشه هنوز تستش منفی یا مثبت شده؟!
رکورد جدید نشکستن؟ موفق شدن در شبانه روز اخیر ۱۰۰۰ قطره دارو در گلوی بیماران بچکانند
مردم عادی انگار ودنبال یک لقمه نان مسولین واکسن زده وبیخیال این وسط منی که رعایت میکنم چه تقصیری دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
مردم عادی انگار؟ تو چجوری رعایت می کنی؟ غیر از اینه که یه کارمندی هستی تو این سیستم فشل دولت و مملکت که صبح کارت می زنی عصر کارت می زنی کسی هم نمیگه خرت به چند و آخر ماه هم همون حقوق بخور و نمیر رو می ریزن به حسابت؟ نه عزیز جان. کفگیر خیلی از این مردم خورده ته دیگ. البته اگه دیگی مونده باشه براشون. فکر نکن همه از سر خوشی ول می چرخند تو خیابون.
از یکطرف مردم واقعا دیگه خسته شده اند و ول کرده اند و منتظرند که خبری پیش بیاد، به بهانه ای از خانه بزنند بیرون.
از طرف دیگه هم محرم درپیش و برگزارکنندگان مراسم علنا گفته اند با تمام قوا شرکت می کنیم و قطعا هم محدودیتها به سفت و سختی سال قبل نیست.
اینطوری می ترسم این موج و موج بعدی یکی شه و به اصطلاح فاز رو فاز بیفته. یعنی ارتفاع موج (تلفات روزانه) دوبرابر بشه و مساحت زیر موج (یعنی کل تلفات در این محدوده یکی دو ماهه یا بیشتر) چهاربرابر!
من خودم کرونا دلتا گرفتم و 14 روز درگیر بودم.نه تست دادم نه بیمارستان رفتم فاویپراویر رو هم از ناصر خسرو خریدم 900 هزار تومن.
فعلا ویروس فقط تو جاده هاست ،شهرهام از ده شب تا ۳ صبح . وگرنه اصلا با مراکز تجاری کافه رستوران کاری نداره
یکی از فامیلامون تو رستوران کار میکنه خودش کرونا داره میگه همه گرفتن همونجوری هم دارن کار میکنن حساب کن چقدر ادم دارن از اونجا غذا میخورن حساب کن نزدیک ۵۰ نفر هستن اگه بگیم نیمشون هم کرونا دارن چی میشه هیچکی پاسخگو نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار