بازدید 15372
۱

واکنش روحانی به اعتراضات خوزستان

روحانی گفت: حق مردم خوزستان است که اعتراض کنند و این وسط ممکن است فرد نااهلی از سلاح استفاده کند، از مردم عزیز خوزستان خواهش می‌کنم که مشکل را از طریق قانونی پیگیری کنند .
کد خبر: ۱۰۶۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 22 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم آغاز طرح انتقال نفت از گوره به جاسک و پس از استماع سخنان وزیر نفت، گفت: به نظر من امروز یک روز تاریخی و بزرگی برای ملت ایران است.

وی افزود: هر چه زمان بگذرد اهمیت این مسئله برای مردم روشن می‌شود. البته الان نیز برای دنیا کاملا روشن است که جمهوری اسلامی ایران یک اقدام بسیار مهم و ملی را در زمینه صادرات نفت انجام داده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: شاید پروژه‌ای با این عظمت برای صادرات نفت آن‌هم با این هدف که ما یک پایانه صادراتی جدید در منطقه داشته باشیم که در خلیج فارس نباشد و در دریای عمان باشد، طرح بسیار حائز اهمیتی است.

روحانی گفت: از شخص آقای زنگنه و تمامی مسئولین که او از آن‌ها نام برد و همه مهندسین، کارگران و شرکت‌هایی که لوله‌ها را تولید کردند و جابجا کردند و پمپ‌ها را ساخته اند و نیروگاه‌های لازم را در اختیار گذاشتند و همچنین لوله‌ها را در دریا ساختند تشکر می‌کنم.

وی افزود: این کار با این عظمت در زمان حدود دو سال، یکی از افتخارات صنعت ایران زمین است و ما به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گوییم.

رئیس جمهور با بیان اینکه به این طرح بزرگ افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: امروز الحمدالله بعد از دوسال، شاهد افتتاح این طرح در فاز اول هستیم. این چیزی نیست جز غیرت ایرانی، علم و دانش این مردم فهیم و بزرگ.

روحانی گفت: من به همه دست اندرکاران و سازندگان لوله پمپ و آن‌هایی که پروژه را اجرا کردند و در این مدت کوتاه برای این هدف بلند و بزرگ، کل مسیر را آماده کردند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: انشاءالله این طرح بسیار مهم و بزرگ در روز پنج شنبه [بین دو عید بزرگ قربان و غدیر]برای همه ملت مبارک باشد و این یک طرح تاریخی است که در تاریخ ایران به عنوان بزرگترین فعالیت صنعتی وزارت نفت درج و ثبت خواهد شد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه۲ قول به مردم دادیم، یکی کنترل کرونا و یکی تحریم، به هر دو عمل کردیم، گفت: از هفته بعد شرایط خوبی در واکسیناسیون اتفاق می‌افتد.

وی در عین حال اعلام کرد:۵۰۰ میلیون دلار برای خرید واکسن پرداخت کردیم.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه خوزستان قلب تپنده ایران است و برای ما همه اهمیت دارد، گفت: دستور دادم معاون اول شخصا به خوزستان برود. حساب مردم خوزستان از افراد معدودی که ممکن است شعار‌هایی بدهند، جداست.

روحانی تاکید کرد: حق مردم خوزستان است که اعتراض کنند و این وسط ممکن است فرد نااهلی از سلاح استفاده کند، از مردم عزیز خوزستان خواهش می‌کنم که مشکل را از طریق قانونی پیگیری کنند و نگذارند دشمن سوءاستفاده کند و البته مردم ما این آگاهی و بیداری را دارند.

وی گفت: دولت با همه قدرت و امکانات در خدمت مردم خوب، عزیز و فهیم خوزستان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱
نفت را ارزان به چین دادید حالا همان را چند برابر دارد می فروشد
جمع کنید این بساط عوامفریبی را
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر