بازدید 15063

واکنش ابتکار به اعتراض یک زن به بی‌آبی خوزستان

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری با انتشار ویدئویی در توییتر به اعتراض یک زن به بی‌آبی خوزستان واکنش نشان داد و گفت: ‌این صدای یک ‎زن و یک مادر است که برخلاف بیگانگان، درگیری، خونریزی و ناامنی نمی‌خواهد و مطالبه حقش را دارد.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 22 July 2021

 

به گزارش تابناک، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در حساب توییتری خود با انتشار ویدئویی که در آن زنی خوزستانی در اعتراض به بی‌آبی خوزستان می‌گوید: «مظاهرات سلمی است، ما آب و زمین‌مان را می‌خواهیم»، نوشت: «این صدای نرم مسالمت است. این صدای اعتراض مسالمت‌آمیز است. این صدای یک ‎زن، یک مادر که بر خلاف بیگانگان، درگیری، خونریزی و ناامنی نمی‌خواهد. مطالبه حقش را دارد.»

وی در ادامه نوشت: «صدای مردم را بشنویم و شفاف گفتگو کنیم. راه نجات، اجرای ارزیابی زیست‌محیطی قبل از انتقال آب و سازگاری کشاورزی و صنعت با خشکسالی است.»

واکنش ابتکار به اعتراض یک زن به بی‌آبی خوزستان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۱
چی شد تو هم مثل رئیست تاز فهمیدی تو خوزستان چه خبره؟
شما ها همون بهتر که صم بکم بر کرسی های ریاستتان بنشینید. مردم می دانند چطور از حقشون دفاع کنند.نیاز به قیم و ولی ندارن؟
تو وامثال تو که روزی از دیوار سفارت بالا میرفتین و امروز فرزندانتان در کشور صاحب همون سفارت به عیش و نوش می پردازن مسبب همیچین اتفاقاتی هستین
ازکرامات شیخ ماچه عجب ......
این خانم سالها رییس سازمان محیط زیست بود و خود ایشان در وضعیت اسفناک فعلی محیط زیست ایران نقش داشته اند.
سرکار عالیه چندین سال رئیس سازمان محیط زیست بودید، چرا برای انتقال آب ظالمانه و منفعت طلبانه و غیر اصولی در دوران خودتان اعتراض نکردید و فریاد نزدید؟؟ در ضمن به فرزند دلبندتان بفرمایید از آمریکای مستکبر تشریف بیاورند ایران تا بلکه درد مردم را کمی احساس کنند.
الان تو و دولت بی تدبیرت باید پاسخگو باشید ، که تو این هشت سال چیکار کردید . بعد جوری تویت کردی که انگار خورزوق خان باید جوابگو باشد . عجب رویی دارید شما !!!!!!!!!!!
شانس اورده به عنوان تچزیه طلب نام برده نشده
لطفا بفرمائید شما در زمان تصدی پست ریاست محیط زیست و سایر پستهای حکومتی د رراستای عدم بروز مشکلات موجود چه کردید؟
مظلوم نمائی و عوام فریبی تا کی ؟
تمام مشکلات ما بر اثر بیتدبیری و خود خواهی و خود محور پنداری شما و امثال شما است
شما اونموقه که رفتی هورالعظیم داشتی غرق میشدی مسئول محیط زیست بودی. این حاصل تصمیمات غلط شماست خانم ابتکار. حالا گارد طرفدار زنان و مادران خوزستانی را به خود گرفته اید؟ شما به جای منتقد باید پاسخگوی وضع موجود باشید. بلای مشابهی را هم بر سر دریاچه اورمیه آورده بودید.
لطفا شما که دیوار نورد خوبی هستی از دیوار سد بالا برو و حق آبه کارون را بده.
سلام، آیا ایشون در هنگام مسولیت در سازمان محیط زیست جلوی انتقال آب از یک حوضه به حوضه دیگر رو گرفت یا در هنگام مسولیت ایشون هم این کار ادامه داشت؟
در کشور ما باید قانونی باشد که پروژه ها قبل از اقدام و اجرا توسط کارشناسان کلیه استانها و منابع محلی و سوال از اهالی محل باشد. البته افرادی که وقت می گذارند و زمان مطالعه را بنویسند و بعد از مدتی مورد مواخذه شوند. مثلا من مقالاتی را برای داوری به استادان دانشگا های تهران فرستاده بودم و متوجه شدم برخی اصلا مطالعه نمی کنند و فقط یکی نوشته بود فقط دو ساعت برای خواندن آن وقت گذاشتم و دستمزد اندازه آن را معلوم کرده بود. مثلا استاد دانشگاه فقط کارش تدریس نباشد و در آیین نامه استخدامی بیاید اگر کاری ارجاع شد وظیفه دارید آن را انجام دهید. فردی می گفت در فرانسه بخاطر پرونده حقوقی نوشت برای آن 18 دقیقه و 30 ثانیه وقت گذاشتم و دستمزدم طبق آن باشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل