بازدید 5691

قلعه‌نویی بعداز برد دقیقه۹۴ با پنالتی: پیروزی حق سایپا بود

کد خبر: ۱۰۶۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰ 21 July 2021

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار با سایپا اظهار کرد: خدا را شکر یک عیدی خوب گرفتیم. فکر می‌کنم امروز بدترین بازی فصل را انجام دادیم چون در دیدار جام حذفی تخلیه شده بودیم و مسابقه پرفشاری با آلومینیوم داشتیم.

 

او ادامه داد: به سایپا بخاطر این بازی خوب، منطقی و تاکتیکی تبریک می‌گویم و لیاقت آنها بیشتر از ما برای بردن بود، اما خدا را شکر برنده شدیم.

 

سرمربی گل‌گهر اضافه کرد: خدا را شکر شرایط ما در جدول خوب است ولی دو فینال دیگر داریم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. از بچه‌ها تشکر می‌کنم تا لحظه آخر جنگیدند.

قلعه‌نویی عنوان کرد: با تعویض‌های خودمان ریسک کردیم، اما خوشبختانه یک پنالتی به دست آوردیم و صاحب سه امتیاز شدیم.

 

سرمربی گل گهر در مورد تعویض های تیمش گفت: عاشوری یکی از بازیکنان خوب ماست و امروز با تعویض‌هایی که انجام دادیم مثل بازی قبلی، ریتم بازی را به دست گرفتیم. اصلا خوب نبودیم اما با تعویض‌هایی که کردیم بهتر شدیم و یکی دو موقعیت گلزنی هم قبل از پنالتی داشتیم. یکی را بهنام برزای زد که توپ خط دروازه را طی کرد و دیگری را هم سعید زد. تعویض‌های ما خوب جواب داد.

 

قلعه‌نویی در مورد درخشش دروازه‌بان تیمش گفت: از بشاگردی تشکر می‌کنم به نوعی این سه امتیاز را او به ما برگرداند شاید اگر پنالتی حریف گل می شد شرایط تیم ما از نظر روحی  و روانی تغییر می کرد اما خسته هم بودیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار