بازدید 8336
۴
احضار ۲۲ متهم به کمیته اخلاق فوتبال

فدراسیون، لیگ دسته ۲ را بخاطر تبانی و فساد معلق کرد

کد خبر: ۱۰۶۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴ 20 July 2021

به دنبال اخبار واصله مبنی بر تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، یونس اسدی مقدم رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دستور موقت تعلیق این رقابت‌ها را صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیرو گزارشات واصله مبنی بر تبانی و صدور دستور موقت مورخ 1400/04/29 رئیس کمیته اخلاق مبنی بر تعلیق لیگ دسته دوم و محرومیت تیم‌های شاهین بندرعامری، شهید قندی یزد، سردار بوکان، شهرداری ماهشهر، پاس همدان و میلادمهر تهران، مدیران عامل، سرپرستان و مربیان تیم‌های مذکور برای ادای توضیحات به کمیته اخلاق دعوت شدند و باید از ساعت 16 روز دوشنبه 4 مرداد 1400 در این کمیته حاضر باشند.

در پی این دستور و به دنبال تعلیق لیگ دسته دوم، اسدی‌مقدم با ارسال دعوت‌نامه‌های جداگانه نمایندگان تیم‌های محروم را فراخواند.

گفتنی است، 22 نفر در رابطه با این موضوع در زمان مقرر در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کجا هستند نمایندگان مجلسی که پاس ( پاس همدان) رو فرستادند دسته دو.....چقدر ما از مجلس مستقیم و غیرمستقیم لطمه ببینیم
تیم سردار بوکان، رکورد فساد در فوتبال را شکست. بعد از مهمان‌نوازی!!! برای پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران، مهدی پاشازاده، نوبت به فروختن شرف‌شان هم رسید. وجود چنین تیم‌هایی، سمی برای فوتبال ایران است.
چقدر خوب بود یک دو ماه قبل که نتایج چند بازی را داوران به نفع پرسپولیس در اوردند نیز حساس بودند حالا که مطمئن به قهرمانی پرسپولیس شده اند یحیی را محروم میکنند
علکی!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس