بازدید 3404

رگبار باران در بیش از ۸ استان کشور

کد خبر: ۱۰۶۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 20 July 2021

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای جنوب سیستان‌وبلوچستان، کرمان، برخی نقاط هرمزگان، بوشهر، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، فارس، کهکیلویه‌وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، شرق خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد‌وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا هم بارندگی‌ها ادامه دارند، افزود: طی روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی دارند.

این کارشناس سازمان هواشناسی به بیان اینکه روز پنجشنبه در کهکیلویه‌وبویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری با بارش پراکنده باران مواجه هستیم، ادامه داد: روز جمعه به سبب شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های گیلان، غرب مازندران و اردبیل به تدریج افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد‌وبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

گودرزی با اشاره به اینکه از روز جمعه تا یکشنبه هم دریای خزر مواج می‌شود و هم دمای هوا در نوار شمالی کشور کاهش می‌یابد، اظهار کرد: بقیه مناطق کشور با افزایش نسبی دما مواجه هستند.

وی ضمن بیان اینکه دریای عمان تا پایان هفته مواج است، متذکر شد: طی چند روز آینده برای سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، شرق کرمان و شمال سیستان‌وبلوچستان وزش باد همراه با گرد‌وخاک و کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد در آن رخ می‌دهد، بیشینه دمای پایتخت امروز ۳۷ و فردا ۳۸ است و و آخر هفته به ۳۹ درجه می‌رسد و روند افزایشی دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر