بازدید 6031

آتش‌سوزی در بیمارستان ممسنی فارس

رئیس اورژانس استان فارس از آتش‌سوزی در بیمارستان ممسنی و انتقال بیماران به شهرستان کازرون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸ 20 July 2021

به گزارش «تابناک»، محمد جواد مرادیان رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفتگو با تسنیم در شیراز، ضمن تائید خبر آتش سوزی در بیمارستان ممسنی، اظهار داشت: هنوز علت قطعی این حادثه مشخص نیست، اما در بررسی‌های اولیه مشخص شده اتصالی برق و ایجاد جرقه برق باعث ایجاد آتش‌سوزی در این مرکز درمانی شده است.

مرادیان همچنین در ادامه تاکید کرد: با ورود نیرو‌های امداد و نجات به محل حادثه سریعا بیماران و کارکنان بیمارستان از محل خارج شده‌اند، اما ۳ بیمار بدحال توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان کازرون منتقل شدند.

مرادیان با اشاره به اینکه به محض اینکه شدت دود کمتر و وضعیت در بیمارستان پایدار شد، بیان کرد: تیم‌های ارزیاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای علت حادثه به محل اعزام شدند.

رئیس اورژانس فارس تصریح کرد: بیمارستان‌های ممسنی، کازرون و کوهچنار به حالت آماده باش درآمدند.

آماده‌باش بیمارستان‌های ۳ شهرستان برای پذیرش بیماران بیمارستان ممسنی

در همین حال، اورانگ ایلامی، معاون درمان دانشگاه گفت: در ساعت ۱۸ امروز به دلیل شرایط جوی نامناسب، اتصالات برق بخش ام آر آی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) ممسنی دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: از ابتدای حادثه، ضمن تشکیل جلسه تیم مدیریت بحران بیمارستان، EOC دانشگاه نیز فعال شد و همه حوزه‌های دانشگاه در حال آماده‌باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پس از حادثه آتش‌سوزی و جمع شدن دود ناشی از آن، با اقدام به موقع بیماران به محل امن بیمارستان انتقال داده شدند و آتش با تلاش نیرو‌های بیمارستان، نیرو‌های تاسیساتی و خدماتی و در نهایت با همکاری آتش نشانی مهار شد.

معاون درمان دانشگاه اظهار کرد: این حادثه هیچ گونه آسیب جانی به همراه نداشت و خسارت احتمالی به دستگاه ام آر آی بیمارستان در حال بررسی است.

ایلامی از آماده‌باش اورژانس فارس برای امدادرسانی احتمالی خبر داد و گفت: همچنین بیمارستان‌های کازرون، شیراز و کوهچنار به حالت آماده‌باش درآمدند و با اعزام ۶ دستگاه آمبولانس، بیماران بدحال بخش مراقبت‌های ویژه به بیمارستان.‌های شیراز و کازرون منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به بیمارستان ممسنی اعزام تا در صورت نیاز بیماران بیشتری را منتقل کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان