بازدید 7453
۱

محدودیت‌های ترافیکی عید قربان در غرب استان تهران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب تهران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی عید قربان در شهرستان‌های غرب این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 20 July 2021

به گزراش «تابناک»، سرهنگ حامد محمودی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا پیرامون ممنوعیت های تردد در تعطیلات پیش رو اظهار داشت: برابر با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، طرح محدودیت‌های تردد از دوشنبه شب ۲۸ تیرماه شروع و تا ساعت هفت صبح دوشنبه چهارم مردادماه در شهرستانهای غرب استان تهران اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این زمینه از ورود پلاک‌های غیر بومی به حوزه غرب استان تهران و خروج وسایل نقلیه دارای پلاک بومی شهرستانهای غرب استان که در وضعیت قرمز هستند جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ محمودی خاطر نشان کرد: با توجه به گسترش شیوع کرونا و ادامه پیک پنجم از هفته های گذشته هیچ مجوز ترددی از سوی هیچ ارگانی صادر نمی‌شود و مجوزهای صادر شده قبلی نیز باطل است.

وی گفت: متمردان از این بخشنامه علاوه بر جریمه، از مسیر های جاده ای نیز بازگردانده خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تاکید کرد: مسافران از ترددهای غیرضروری به سایر استانها خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، ستاد ملی کرونا در پی اعلام وضعیت قرمز در تمام نقاط استان تهران و البرز و در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان، از تعطیلی ۶ روزه دستگاه‌های اداری این ۲ استان‌ خبر داد؛ تعطیلی که بخش قابل توجهی از حوزه‌های دولتی و خصوصی عمومی را در برگرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عوارضی بدون حضور پلیس راهنمایی و رانندگی بازه بعد که مردم پول دادن چند کیلومتر جلوتر که راه دور زدن نیست، پلیس جلوشون رو میگیره جریمشون میکنه بعد هم میگه میتونید برید. فقط فکر کاسبی خودتونین نه ریشه کنی کرونا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان