بازدید 8082

دیدار دبیر هیئت دولت با نماینده ولی‌فقیه در حج و زیارت

حسین سیمایی صراف دبیر هیئت دولت امروز (دوشنبه) با حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ 19 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط و محمد حسین خوشنویس معاونین امور بین الملل و توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند، طرفین در خصوص مسائل و مشکلات حوزه حج و زیارت تبادل نظر کردند.

در این دیدار نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت به برنامه‌های حوزه حج و زیارت در شرایط کرونا و فعالیت‌های صورت گرفته در فضای مجازی و لزوم تامین زیرساخت‌های لازم جهت اجرای برنامه‌ها اشاره کرد.

نواب تاکید کرد: لازم است در شرایط کنونی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت ضمن انجام مسئولیت‌ها و وظایف خود، آمادگی داشته باشند تا با بهبود شرایط و کسب مجوز وارد میدان اعزام زائر شوند.

حسین سیمایی صراف دبیر هیأت دولت نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد دفتر هیأت دولت ارائه کرد و گفت: دفتر هیأت دولت علاوه بر اقدامات دبیرخانه ای، یک مرجع کارشناسی است که با دقت و سرعت موضوعات را مورد رسیدگی و بررسی کارشناسی قرار می‌دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار