بازدید 10240
در جریان سفر به خوزستان اعلام شد

ورود ستاد اجرایی فرمان امام برای حل مشکل آب ۷۰۲ روستای بحران‌زده خوزستان از طریق طرح‌های آبرسانی/ دستور مخبر برای اعزام فوری ۲۰۰ تانکر و مخزن آب و اهدای دام به منظور رفع موقت مشکلات مردم

محمد مخبر در حاشیه این سفر با اشاره به تصمیمات ستاد اجرایی فرمان امام برای حل سریع‌تر معضلات خوزستان گفت:در خوزستان ۷۰۲ روستا وجود دارد که با بحران و تنش آبی روبه روست. در روز‌های اخیر تصمیم گرفته بودیم که مشکل آب ۴۷۱ روستا را با کمک آبفای استان حل کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 19 July 2021

محمد مخبر در جریان سفر به خوزستان و بازدید از برخی مناطق بحران‌زده این استان، اعلام کرد ستاد اجرایی فرمان امام برای حل مشکل تمام روستا‌های دچار تنش آبی خوزستان و اجرای طرح‌های آبرسانی دراین روستا‌ها اعتبار ویژه اختصاص می دهد.

به گزارش «تابناک»؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، صبح امروز به همراه جمعی از مدیران و معاونان این مجموعه با سفر به خوزستان و حضور در برخی روستا‌ها و مناطق بحران‌زده، ضمن بازدید با مردم این شهرستان‌ها و روستا‌ها گفت‌وگو کرد.

محمد مخبر در حاشیه این سفر، با اشاره به تصمیمات ستاد اجرایی فرمان امام برای حل سریع‌تر معضلات خوزستان گفت: در خوزستان ۷۰۲ روستا وجود دارد که با بحران و تنش آبی روبه روست. در روز‌های اخیر تصمیم گرفته بودیم که مشکل آب ۴۷۱ روستا را با کمک آبفای استان حل کنیم.

وی افزود: امروز و در جریان بازدید از این مناطق، دیدم اوضاع واقعا برای مردم قابل تحمل نیست و تصمیم گرفتیم که برای حل مشکل تأمین آب تمام ۷۰۲ روستا، ستاد اجرایی فرمان امام ورود کند و جمعا ۳۵۰ میلیارد تومان برای حل این مشکلات اعتبار با مشارکت آبفا اختصاص یابد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام مدت زمان با اشاره به زمان‌بر بودن اجرای این طرح‌ها گفت: تمام این طرح‌ها تا چهار، پنج ماه و نهایتا تا پایان سال به اجرا درمی‌آیند؛ اما برای حل موقت مشکل مردم تصمیم گرفتیم که ۱۰۰ دستگاه تانکر آب و ۱۰۰ عدد منبع آب به این روستا‌های دچار تنش آبی اعزام کنیم که تا این لحظه ۵۰ دستگاه تانکر مستقر شده‌اند.

مخبر خاطرنشان کرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام برای کمک به دامدارانی که در این بحران، دام‌های سنگین خود را از دست داده‌اند نیز دام سنگین اهدا خواهد کرد که جزئیات آن را پس از جلسه امروز با مقامات استان و اعلام دقیق آمار استانداری، به اطلاع مردم خواهیم رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان