بازدید 15139
۸

جنجال تعرض به دختر سفیر افغانستان در پاکستان

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: گزارش ربوده شدن و تعرض به دختر سفیر افغانستان در اسلام آباد در دستورالعمل نخست وزیر در بالاترین سطح در حال بررسی و پیگیری است.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 19 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه پاکستان تاسف خود را بابت تصمیم افغانستان در فراخواندن سفیر و دیپلمات‌های ارشدش پس از ربوده شدن دختر فرستاده ویژه افغانستان در اسلام آباد ابراز کرد.

 به گفته کابل، تا وقتی که تمامی تهدید‌های امنیتی رفع نشوند، 

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: تصمیم گرفته شده از سوی دولت کابل برای فراخواندن سفیر و دیپلمات‌های ارشدش از اسلام آباد تاسف آور و ناخوشایند است. گزارش ربوده شدن و تعرض به دختر سفیر افغانستان در اسلام آباد در دستورالعمل نخست وزیر در بالاترین سطح در حال بررسی و پیگیری است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، تدابیر امنیتی سفیر افغانستان، خانواده او و همچنین کارمندان در سفارت و کنسولگری‌های این کشور در پاکستان افزایش یافته است. وزیر خارجه پاکستان با سفیر افغانستان دیدار داشت و به تمامی اقدامات انجام شده از سوی دولت اسلام آباد در این باره و همچنین تضمین مجدد درباره همکاری کامل اشاره کرد. امیدواریم که دولت افغانستان این تصمیمش را مورد بازبینی قرار دهد.

وزارت امور خارجه افغانستان روز شنبه اعلام کرد که دختر سفیر این کشور در اسلام آباد برای چند ساعت ربوده شد و مورد شکنجه قرار گرفت. اواخر همان روز، این وزارتخانه «منصور احمد خان»، سفیر پاکستان در کابل را احضار کرد تا مراتب اعتراض خود را به دولت این کشور اعلام کند و به اسلام آباد تاکید کرد تا عاملان این اقدام را مجازات کرده و از تضمین امنیت برای دیپلمات‌های افغان مطمئن شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
این جنجال نیست ؛ فاجعه است!
کشور های اسلامی و این حرف ها؟ افرین!
تابناک درست تیتر بزن . جنجال یعنی چه؟ کدوم جنجال؟ فاجعه است. جای تاسف و ابراز همدردی است. وقتی می نویسی جنجال یعنی هیاهو برای چیز کم اهمیت. بفهم.
حاكمان كشورهاي اسلامي نه براي مردم خود كه مسلمان اندارزش واعتبار قائل ميشوند ونه به ساير مردم دنياكه مشمول ساير اديان هستند هميشه دنبال اتش زدن كشورهاي اسلامي وغيره اند معلوم نيست از نابودي ديگران چه سودي ميبرند نمونه إش پاكستان هميشه أكثرااز صادرات مهم ومخرب إش تروريست است ومدعي اند كشور اسلامي هستند وبه خود وأعمال خود افتخار هم ميكنند
از کشور تازه ب دوران رسیده و بی رگ ریشه . توقع دیگی نیست
چیزی جز آبروریزی برای کشورهای اسلامی نیست این فاجعه ننگ بر طالبان و حامیان جنایتکارش
وجدانن اگر این اتفاق توی ایران میفتاد چنان سخنگوی وزارت خارجه مشت محکمی می کوبید به دهان یاوه گویان که نگو نپرس باز اینها زیرش نزدند خوبه
اینقدر سطح خبرهای تابناک افت داشته که ، تابناک برای اکثر موضوعات از کلمه ی جنجالی استفاده میکنه . شاید اینجوری سطح خوانندگان خود را افزایش دهد . واقعا تاسف آوره
سانسورچی بیکار نباش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر