بازدید 11119
۷

خستگی و گرسنگی کاروان ایران در فرودگاه توکیو

گروه نخست ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک توکیو با سختی و خستگی فراوان به دهکده ورزشکاران رسیدند.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 19 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل ازایسنا، گروه نخست ورزشکاران المپیکی ایران شنبه شب تهران را به مقصد توکیوی ترک کرد و یکشنبه عصر وارد فرودگاه شهر توکیو شد.

ورزشکاران سفر پرماجرای و البته خسته کننده ای را تا رسیدن به دهکده ورزشکاران داشتند. ابتدا در فرودگاه توکیو حدود ۷ تا ۸ ساعت معطل ماندند تا ژاپنی ها مراحل ترخیص آنها و دیگر کشورها را انجام دهند. باتوجه به اینکه این احتمال وجود داشت که کشورهای زیادی همزمان به فرودگاه برسند، جای تعجب دارد که ژاپنی ها فکری به حال این مسئله نکردند تا کاروان ها مدت زمان کمتری در فرودگاه معطل بمانند.

چند کشور از جمله ایران همزمان وارد فرودگاه توکیو شده بودند بنابراین انجام کارهای مربوط به ترخیص آنها زمان زیادی برد. گفته می‌شود قبل از اینکه این کشورها به فرودگاه برسند، دو کاروان کشور دیگر در فرودگاه حضور داشتند که در میان آن ها تست کرونای دو نفر مثبت شده بود همین مسئله باعث افزایش سخت گیری ژاپنی ها شد.

سپس انتقال ورزشکاران ،چمدان ها و تجهیزات به دهکده ورزشکاران نیز حدود دو ساعت زمان برد چرا اتوبوس و کامیون های حمل چمدان و دیگر تجهیزات کافی نبود و این اتفاق باعث معطلی دیگری برای ورزشکاران شد.

باتوجه به اینکه ژاپن به قانونمندی و منظم بودن مشهور است، بی نظمی که برای انتقال ورزشکاران و چمدان ها وجود داشت باعث تعجب شده بود اما همین مسئله خستگی و گرسنگی زیادی را برای گروه نخست ورزشکاران اعزامی ایران رقم زد به گونه‌ای که حتی برخی از آنها در حالی که منتظر بودند اتوبوس ها برسند، از شدت خستگی گوشه‌ای از محوطه به خواب رفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
طی دوره کاری که به ژاپن رفتیم به شدت از نظم اونجا خسته شدیم.اینقدر همه چیز منظم و با برنامه بود که واقعا احساس تهوع می کردیم.
واقعا این جاپانیهای چشم بادامی باید از ما ایرانیهای خوش تیپ و چشم اهو یاد بگیرن اخه جاپان هم شد کشور
همچین میگین بی نظمی بی نظمی انگار خودمون با نظمیم.
این یه تیکه رو از ما یاد گرفتن.
هربلایی که سرشون اومده،صددرصدبه دلیل ندانم کاری وکم کاری مسئولین خودمون بوده،ازبس که کاربلدومقتدروسربلندیم همه جای دنیا
ده روز مردم خوزستان از بی آبی اعتراض می کنن تو خونشون آب ندارن یک خبر نزذین حالا 20 نفر دو ساعت تو فرودگاه الاف شدن شد تیتر خبری! فرافکنی تا چه حد.اخبار بی ارزش رو بزرگ میکنین تا واقعیت رو بپوشونین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
تو اول یاد بگیر با پرچم ایران بعنوان یک ایرانی پیام بگذاری مگر اینکه انگلیسی و جاسوس هستی که در اینصورت به تو ربطی نداره برو به اخبار سیل اروپا برس ، خبری نزنی که نونت اجر بشه
یعنی مسولین کاروان عقلشون نمیرسید تو ایران یه خوراکی بسته بندی شده به اینها بدن که گشنه و تشنه نمونن. مگه بار اولشونه. تو ایونت های اینجوری همیشه از این معطلی ها هست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان