بازدید 17110
فوتو نیوز

وزیر نیرو: شرمنده مردم هستیم/فرهاد مجیدی: کجای دنیا اسپانسر سرمربی تعیین می‌کند؟/روحانی: اعتبار اختصاص‌یافته از سوی دولت برای حل مشکل آب خوزستان فورا و ۱۰۰ درصد اختصاص یابد

وزیر نیرو با بیان اینکه خوشبختانه همه واحدهای تولیدی برق کشور در مدار هستند، گفت: نیروگاه اتمی بوشهر در مدار بوده. کسانی که مولدهای خصوصی دارند، سازمان‌های دولتی، غیردولتی و نیروهای مسلح در حال همکاری هستند و مهم‌تر از همه این‌ها خود مردم به درخواست‌ها پاسخ مثبت دادند. ما هم شرمنده مضایقی هستیم که برای آنها ایجاد شده و همچنین ممنون این ارتباطی وجود داشته و به درخواست‌ها پاسخ مثبت دادند.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 18 July 2021
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۶
آقای دکتر اردکانیان شما قبل از آنکه یک آدم سیاسی باشید یک دانشمند محسوب می شوید.لطفا بجای اعلام شرمندگی با مدیران نالایق خود که با بی تدبیری در زمستان ۹۸ وبهار ۹۹ از ترس سیل سدهای دز وکرخه را خالی ومردم استان‌را ایندفعه از تشنگی بیچاره کردند برخورد کنید تا در این چند روز باقیمانده از وزارتت گامی در جهت ترمیم ناملایمات برداشته باشی.
آقای دکتر اردکانیان شما قبل از آنکه یک آدم سیاسی باشید یک دانشمند محسوب می شوید.لطفا بجای اعلام شرمندگی با مدیران نالایق خود که با بی تدبیری در زمستان ۹۸ وبهار ۹۹ از ترس سیل سدهای دز وکرخه را خالی ومردم استان‌را ایندفعه از تشنگی بیچاره کردند برخورد کنید تا در این چند روز باقیمانده از وزارتت گامی در جهت ترمیم ناملایمات برداشته باشی.
با این اعتباری که می گویید می دهید مشکل آب و فاضلاب یک‌محله اهواز را حل نمی کنید چه برسد به استان خوزستان
منابع استان خوزستان را خرج بزرگراه تهران به شمال و راه اندازی مترو در کلان شهرهای نورچشمی خود میکنید
در عوض آب سرچشمه های کارون را با تونل هایی که عددشان به بیش از ده رسیده می برید یا .
روزانه بجز حوزه ی دشت آزادگان ، میلیون هامترمکعب آلودگی ناشی از فلرهای نفتی وارد هوای اهواز و استان می کنید.
هفت یا ؟ پروژه ی پتروشیمی را در ماهشهر راه اندازی کردید که کلی آلودگی را به همراه داشته .
هفت طرح نیشکر را در استان راه انداختید و منابع آبی آن را از کارون و کرخه ی بی جان تامین کردید .
ولی با این وجود خوزستان همیشه ازجمله سه یا پنج استان محروم بوده است .از جمله استان ها اول با بالاترین نرخ بیکاری بوده است. اهواز دومین یا سومین شهر با حاشیه نشینی و به تبع آن آسیب های اجتماعی است .
در اغلب پروژه های فوق الذکر مدیران ، پیمانکارها و کارکنان و کارگران حتی آنهاییکه در آشپزخانه های این پیمانکاران کار می کنند را از خارج از استان خوزستان آورده اید و بچه های استان در تمام استان بدون استثناء از بیکاری رنج می برید
ما که در این دنیا دست مان به جایی نمی رسد ، .....
چه بگویم . نگفته هم پیداست
آقای رئیسی وزیر ی را برای کابینه خود انتخاب نماید تا در صورت عدم کارائی در وزارتخانه مطبوع خود بخاطر عدم کارائی ،خودش زود استعفاء بدهد و برود و فرد دیگر جایگزینش شود نه اینکه بد از ناتوانی در کار و اشغال پست وزیر وندانم کاری ،مانند آقای وزیر نیروی فعلی ابراز شرمنده مردم کند وبا این شرمندگی هنوز هم استعفاء ندهد وبر سر کار نیز حضور داشته باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
متبوع
آقای وزیر نمی خواد شرمنده مردم باشید برق را مفت صادر نکن، جلوی استخراج بیت کویین را بگیر، خود بخود حق به حق دار میرسد، دیگه شرمنده مردم هم نمی شوید
شرمندگیت به چه درد مردم میخوره...هر کی میاد جلو میگه شرمندم..برو بابا....
تشکر اقای وزیر نیرو

شرمنده دامادت نباش نه مردم

حرف هم نزن وبس
مرگ بر روسیه کثیف
استقلالیهاوابسته وجایزه بگیرافرادامنیتی نیستندومثل پرسپولیسهادرمراسم ...شرکت وتظاهربه دینداری و.. نمیکنندوقتی گل میزندپیراهن بالانمیزنندوهمیشه درمشکلات مملکت طرف مردم رامیگیرندبرای همین هم به مشکلات عدیده ای دچارشده اند
برای خروج از شرمندگی به خود و معاونین قبل از رفتن یک تشویق یک میلیاردی میتونه کمی کارساز باشه؟
شخصا از فوتبال متنفرم اما فکر می کنم مجیدی تلاش می کند که کاری برای استقلال انجام دهد خیلی وسواس دارد و البته تحت فشار است و مدیران باشگاه هم اصلا کمکی نمی کنند در واقع بنظر می آید می خواهند او را زمین بزنند... فوتبال اشکال ندارد اما لطفا از این مدیران در جایی دیگر استفاده نکنید.
جناب روحانی ، خوزستان با داشتن بیشترین ابهای شیرین در ۶ رودخانه بزرگ کشور
و داشتن بهترین خاک زرخیز ظرف چند روز و ماه و سال به این فلاکت و خرابی و نابودی نرسیده
که با اعزام چند نفر و در چند روز پایانی دولت تان ، بشود مشکلات عظیم شان را مرتفع نمود !!!
اینکار باید ظرف ۴۳ سال گذشته با برنامه ریزی و اجرا می شد
که هیچ کدام از دولتها نکردند
و انشاالله که بکنند !!!
.. اما جواب جوانی تلف شده، غرور از بین رفته، شادی و نشاط فراموش شده ، پول بی ارزش شده، اعتبار جهانی از بین رفته و .... را چه کسی می دهد؟!
اقای فرهادی سر مربی استقلال کسی که پول میدهد می گوید کی باشه ، این قانون در همه جای دنیا است ، البته شما مربی خوبی هستی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر