بازدید 4942

دانشگاه تهران بنیاد مستضعفان را به گفت‌وگوهای دوباره دعوت کرد

کد خبر: ۱۰۶۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 18 July 2021

در پی برخی اختلاف‌های بروز کرده میان دانشگاه تهران و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درباره تملکی زمینی در پاکدشت، مدیرکل امور حقوقی دانشگاه تهران مقامات بنیاد را به گفت‌گوهای دوباره دعوت کرد.

به گزارش تابناک، دکتر حسن محسنی در این باره گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مسائل و موضوعات حقوقی خود با دانشگاه تهران در شهرستان پاکدشت را ‌کما فی السابق با گفت‌وگو و مذاکره حل کند.

وی افزود: پس از الغای وقفیت اراضی پاکدشت و حومه و واگذاری آنها به بنیاد محترم مستضعفان انقلاب اسلامی، جلسات متعددی در سطوح عالی دانشگاه و آن بنیاد برگزار شد و تفاهمات خوبی هم حاصل گردید که اگر برخی نیازهای علمی و پژوهشی دانشگاه بیشتر مورد توجه بنیاد قرار بگیرد، به سود مردم منطقه، جامعه آموزش عالی و دانشجویان و کشور ما خواهد بود.

محسنی از برخی مراجعات حضوری اشخاص به اراضی و تاسیسات پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در پاکدشت ابراز نگرانی کرد و خواست که مسائل حقوقی با لحاظ منافع مردم و اهداف دانشگاه، با مذاکره و گفت‌وگو، همچون گذشته حل شود.

او گفت: اداره کل امور حقوقی دانشگاه به دنبال تحقق اهداف دانشگاه است و در این باره آمادگی مذاکره دارد.

مدیرکل امور حقوقی دانشگاه تهران از مقامات بنیاد محترم مستضعفان انقلاب اسلامی خواست تا از کارگزاران خود بخواهند در راستای حفظ حرمت دانشگاه و دانشگاهیان و دانشجویان، با رعایت شان دانشگاه از اقدامات آنی و تحریک آمیز دوری کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی