بازدید 6293

اعطای وام ۳۰ میلیون تومانی به زوجین دانشجو

جانشین دبیر ستاد ازدواج دانشجویی، گفت: به زوجین حاضر در دوره بیست و چهارم طرح ازدواج دانشجویی، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی اعطا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 16 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید وحید هاشمی‌نژاد با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی «همسفر تا بهشت»، افزود: امسال، بیست و چهارمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد در حال برگزاری است که تاکنون بیش از ۳۰۰ زوج از سراسر کشور در این طرح شرکت کردند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۸ هزار زوج از سراسر کشور در این دوره از طرح ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده‌اند که به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی حاضران در طرح، دوره بیست و چهارم در بازه زمانی وسیع‌تر و گروه‌های با جمعیت کمتر برگزار می‌شود.

جانشین دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور به برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی برای زوج‌های شرکت‌کننده در این دوره اشاره کرد و ادامه داد: زوج‌های حاضر در این طرح طی سه روز اقامت در مشهد مقدس، در برنامه‌های فرهنگی آموزشی شامل سبک زندگی دینی، مهارت‌های ارتباط مؤثر، مدیریت تعارضات در قالب نمایش و جنگ عاشق شو شرکت می‌کنند.

وی از تمهیدات ویژه این ستاد برای حمایت از دانشجویان در آغاز زندگی مشترک خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش ستاد ازدواج دانشجویی، تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت امضا و مقرر شد به تمام زوجین حاضر در دوره بیست و چهارم ازدواج دانشجویی که در سال جاری در حال برگزاری است، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه اعطا شود.

هاشمی نژاد اضافه کرد: جوانانی که در این شرایط اقتصادی همت و اقدام به تشکیل خانواده می‌کنند، باید مورد حمایت قرار بگیرند تا علاوه بر ارائه الگویی مناسب برای سایر جوانان و دانشجویان، با کمترین مشکل وارد مسیر زندگی مشترک شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر