بازدید 6015

معاون وزیر خارجه آمریکا به ژاپن، کره و مغولستان می‌رود

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه این کشور به زودی به کشور‌های ژاپن، کره جنوبی و مغولستان سفر می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹ 15 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد شرمن در این سفر که از ۱۸ تا ۲۵ ژوییه (۲۷ تیرماه تا ۴ مرداد) انجام خواهد شد، درباره همکاری دو و چند جانبه درمورد چالش‌های مشترک گفتگو خواهد کرد.
جانشین وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به توکیو با مقامات ژاپنی دیدار و در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله مبارزه با بحران آب و هوا و تقویت امنیت بهداشت جهانی گفتگو خواهد کرد.
بر اساس اعلام وزارت خارجه آمریکا، شرمن در سفر به سئول نیز درباره همکاری‌ها دو و چند جانبه از جمله بحران آب و هوا و بهبود اقتصادی پس از همه گیری بیماری کووید-۱۹ گفتگو خواهد کرد.
معاون وزیر خارجه آمریکا پس از سئول، به اولان باتور پایتخت مغولستان سفر می‌کند تا بر اساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، با مقامات این کشور درباره تقویت همکاری‌های استراتژیک، ارزش‌های مشترک دموکراسی و حقوق بشر از جمله آزادی مذهب و عقاید و احترام به هویت فرهنگی سنتی گفتگو کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل