بازدید 18990
فوتو نیوز

ریاست جمهوری: پرداخت پاداش بازنشستگی ۷۰۰ میلیونی به روحانی کذب است / مینو محرز: هیچ واکسن برکتی از بین نرفت و دور ریخته نشد؛ فقط تحریم‌ها، ماده اولیه دلیل تاخیر است

مینو محرز درباره حواشی ایجاد شده پیرامون خط تولید واکسن برکت توضیح داد: به هیچ وجه یک میلیون و ۲۰۰ هزار دُز واکسن برکت در خط تولید از بین نرفته و علت تاخیر در تولید واکسن برکت نیز این است که نتوانستیم چند هفته برخی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید واکسن‌ها را از کشور‌های اروپایی به علت تحریم‌های آمریکا وارد کنیم، وگرنه هیچ واکسنی در خط تولید واکسن برکت از بین نرفت و دور ریخته نشد.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 15 July 2021
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۴
بهترین دارو برای کرونا ؛

استعفای همه مسئولان و متولیان بهداشت و ستاد کرونا تنها دارو و راه علاج این فاجعه است
واکسن ساختید ولی هنوز ماده اولیه را باید از خارج وارد کنید !؟!؟!؟
چقدر ساده لوح بودیم که فکر می کردیم واکسن ساختید .
عه جدی میگین خانم مینو محرز ؟ کی تحریم کرده آمریکا جووووون تحریم کرده ؟ همون آمریکا که اون دفعه یک نفر حرف از صادرات واکسن به آمریکا زد شما بهتون برخورد ناراحت شدید که چرا به آمریکا جااااان اهانت شده اومدید سپر آمریکا شدید که آمریکا مردم رو واکسینه کرده نیازی به واکسن ما نداره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اشتباهی مثبت زدم
الکی از خودتون در نیارید آمریکا هیچ دارویی رو تحریم نکرده بارها اعلام کردن تحریم ها فقط اقتصادیه.
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
ناشناس عزیز ، خرید دارو نیازمند پرداخت پول است که بدلیل تحریم های بانکی حتی اگر پول هم داشته باشی نمی توانی آن را انتقال دهی
مینو مگه نگفتین تحریمها نعمته؟
اینکه بی واکسنی مردم دارن داغدارمیشن کجاش نعمته
مگه واکسن تولید داخل نیست مواد اولیه وارداتی دیگه چه صیغه ایه پس کجاشو خودمون تولید میکنیم که اینهمه بخاطرش مردمو معطل کردید.
کسی هست که به سخنان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گوش بدهد؟ غفلت تا کی؟
پس واکسن هم مثل پراید مونتاژ هست ش مواد اصلی باید از اروپا بیاد
این خانم محرز هم هر دفعه به یک طرف غش می کنه
تحریم مواد اولیه واکسن یعنی چی؟؟
مگه قرار نبود این محصول کاملا ساخت ایران باشه؟ دیگه چه معنی میده مواد اولیش از اروپا بیاد؟ یعنی مونتاژ ؟
تحریم که برایتان نعمت هست نمی دانم هر کاری که می کنید آخرش یک سرش به تحریم می رسد
واكسن ايراني محتاج مواد اوليه اروپايي ! خوب به جاي مواد اوليه ، واكسن وارد ميكرديد ! ظاهرا قيمت واكسن داخلي كه از خارجي هم گرونتره ! ؟! قضيه واكسن داخلي هم مثل قضيه پرايد داخلي شده !
مگه واکسن بومی نیست!!!!!
۷۰۰ میلیون میشود ۳۰ هزار دلار این که پولی نیست برای مقام ریاست جمهوری تازه اگر هم داده باشند. اینجا ترودو به بیشتر فعالیت های تجاری کانادایی ها بخاطر کرونا ده برابر این پول داد.
۷۰۰ میلیون میشود ۳۰ هزار دلار این که پولی نیست برای مقام ریاست جمهوری تازه اگر هم داده باشند. اینجا ترودو به بیشتر فعالیت های تجاری کانادایی ها بخاطر کرونا ده برابر این پول داد.
وقتی مواد واکسن بهمون نمیدن؟ حق نداریم بگیم چرا روحانی خراب کرده؟
خب ، موضوع انتقال پرونده بازنشستگی رئیس جمهوری ، از صندوق تامین اجتماعی به صندوق بازنشستگی کشوری ،، آیا دلیلی جز این میتواند داشته باشد که میخواهند تا رئیس جمهوری را از قید محدودیت های سقف حقوقی بازنشستگی صندوق تامین اجتماعی ،،بنحوی رها سازی کنند؟؟؟
آیا چنین امکانات مشابهی ،،برای کلیه بیمه گذاران صندوق تامین اجتماعی وجود دارد؟؟؟
اگر چنین امکاناتی برای دیگران وجود ندارد
پس الهی شکر که بالاخره کلید ریاست محترم جمهوری ،،حداقل،، یک قفل را باز کرد::))
به نظر بنده پاداش بازنشستگی مثل پاداش پایان سال باید برای همه کارمندان وکارکنان یکسان باشد و مبلغ ان نیز بایستگی کاهش یابد مثلا صد میلیون تومان شود مجلس باید پیشقدم شود وطرحی را در این مورد تصویب کنددرحالیکه در این کشور برای دادن یک میلیون تومان وام یارانه 45500 تومان افراد را برای پس دادن قسطش کم میکنند دادن پاداشهای کلان به مقامها وحتی کارمندان بعضا ناکارامد حرام است.
سلام:
واقعا چه چیزهایی در جامعه اتفاق می افتد. اولا هیچ کارمندی نمی تواند در آخر بازنشستگی تغییر صندق دهد. کارمندان زمان تغییر وضعیت می توانند این کار را انجام دهندزیرا از لحاظ مادی برایشان نمی صرفد. علت این کار این است که پرداختی های تامین اجتماعی محدودیت دارد. این کار انتقال سند محدودیت را بردارد. دوما ایشان به عنوان مامور از دو جا هم دانشگاه و هم نهاد ریاست جمهوری حقوق دریافت کنند. دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باید ورود کرده و تضیع بیت المال جلوگیری کند. اگر بحث تغییر صندق است باید توسط خود ایشان انجام شودنه بیت المال
یعنی نمیدونستین ماده اولیه تحریمه؟ این همه مدت مردم رو معطل کردین که چی؟ توو این مدت چند نفر مردن؟ فقط پولتون رو گرفتین و حالا میگین تحریمیم؟ این همه پولی که صرف ساخت کارخونه و خط تولیدی کردین که الان کارایی نداره رو صرف واردات واکسن میکردین الان کلی از مردم واکسینه شده بودن.
من حاضرم یک میلیارد به آقای روحانی بدهم تا بازنشسته بشه ما از دستش راحت بشیم
در مورد دور ريختن واكسن هاي بركت هر مسئولي يك چيزي ميگه ! بابا حداقل حرفاتون رو با هم يكي كنين بعد اظهار نظر كنين.
تحریم ها اثر ندارد!
چقدرماخاله زنک هستیم وهرچه میگذردبدترمیشویم آخر پاداش هفتصدمیلیون‌تومانی درآخرخدمت ریاست جمهوری یک کشورنفتخیز یعنی درواقع بیست وپنج هزاردلارارزش صحبت کردن نداردمااختلاس هاورانت های چندین میلیاردی رانمی بینیم واین پاداش رامیبینیم البته ازاین نظرعجیب است که معمولاًروسای جمهورکشورعزیزما درپایان کارشان موردهجمه قرارمیگیرندورسم نیست که پاداش گیرند ازاینجهت دهن همه وامانده که چه شده درهرحال بیائیدبجای بیان این حرفهای خاله زنکی رانت ها وناهنجاریهای زیادی راکه‌درارگانهای مختلف بخصوص درشهرداری ها چون زمین خواری وخیابان خواری وایجادناامنی برای مردم دراثررهاشدن‌ ساختمانهای نیمه کاره خصوصاًدرزمینهای رانتی بوجودامده وباعث ضایع شدن حقوق مردم وجامعه شده راتیترکنید ونه پاداش رئیس جمهورمانرا رسم مااین استکه خطاهای بزرگ رانمیبینیم کوچولوموچولوهارامیبینیم
خانم مينومحرز
اصل ساخت مواد اوليه اون هست
وقتي مامجبوريم مواداوليه همه چي ازخارج تهيه كنيم چطور عده اي معتبدند تحريم تاثيري ندارد؟
بالاخره نفهمیدیم خودکفایی یعنی چی؟ ملت رو مسخره کردین. یک ساله میگید واکسن داخلی تولید میکنیم و به همین خاطر وارد نکردین. الان میگید مشکل واردات مواد اولیه هست؟
کاکو روحانی یک قرون کار. برای مملاکت نکرده چیزی به او ندهید
بالا سخنگوی برکت کیست هرکس یک چیزی می گوید و آنچه نیست واکسن است
700 میلیون؟؟
این اعداد پولیه؟ هدف گمراه کردن افکار عمومی ز مطالبه حقوق از دست رفته مردم است
واکسن کاملا ایرانی که مواد اولیش از اروپا میاد. جالب شد!
ببين خانمً دكتر پس بطور واضح ماده اوليه خارجيه اين را قبول داري؟ من بعنوان بك صنعتگر عرصه دارو بت ميگمًما سوربيتول داخلي هم نداريم جه برسه به واكسن اونهايي هم كه انسيتو پاستور داره همه قديمي هستن اوكي؟ هوب برادر من ما كه فقط ميخوايم بسته بندي كنيم و يا مهلوط كنيم و بسته بندي كنيم تازه جعبه و شيشه وا هم خارجي نياريم جت پرينت هم جوهرش خارجيه خوب رها كن داستان رو اين بودجه را نفله نكن حالاوارد كن پول اين برو بچ را هم بده داداش ما هيچ عصاره دارويي داخلي نداريم حتي پنيسيلين ١٠٠ سال پيش رو.
مواد اولیه از برادران چین و روسیه بگیرید.
عجب!!!
مگه نگفتيد واكسن بركت ايرانيه؟
پس چطور مواد اوليه اش خارجيه؟!؟!؟!
با این توضیحاتی که خانم محرز داده اند چندین نکته و مورد و البته نتیجه ای که از اینهمه تبلیغات تولید و ساحت واکسن توسط دانشمندان این ارگان و آن ارکان گرچه معلوم بود حالا واضح و روشن گردید. اولین مطلب این است که چرا اینقدر مسئولین کشور هم به یکدیگر و مقام مافوق و از آن مهم‌ترین به مردم ناچار دروغ میگویند. از اوائل بهار امسال و حتی پارسال تولید واکسن در کشور و اینکه بزودی حتی صادر کننده به کشورهای دیگر خواهیم بود تبلیغ و اخیراً تولید ۵۰ میلیون دوز از یک خط تولید در گوش و کرنای صدا و سیما گوش فلک را پر کرده بود. حالا خانم محرز میگویند که کمبود مواد اولیه ماشی از تحریمها خط تولید را دچار وقفه کرده است و بعنوان خبر خوش اینکه آن یک میلیون و دویست هزار خراب نشده است!! یا للعجب . به چه پشتوانه ای باید این سخن را باور کرد.فرصاً باور هم کردیم به چه پشتوانه ای باید به این واکسن که تا اینجای کار با صد تا اما و اگر و خلاف گویی آلوده است اعتماد کرد. به باور خیلی‌ها ممنوعیت ورود واکسن امریکایی و اروپایی به کشور که بعداً به وفور وارد کشور شد و تزریق هم شد نتیجهٔ همینگونه تبلیغات بی پایه و اساس است که با جان مردم مرتبط و شاید هزاران نفر که بعلت کمبود تزریق واکسن جانشان را از دست داده اند میتوانستند اینک در کنار خانواده هایشان باشند. اگر این خبر که نآمین ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس سهمیه سازمان بهداشت جهانی به ایران نیز به موقع اقدام نشده و سهمیه تخصیصی ایران به سایر کشور ها تحویل شده درست باشد براستی چه کسی پاسخگوست؟ منآسفانه هیچکس . همچون همیشه .
بنازم به این مسئولین که ما را رساندن به کشورهای بدبخت افریقایی،کاری کردن که اثران در قرنهای متوالی دیده خواهد شد
یا خدا. اینا دیگه کی هستند؟ واکسن تولید داخل !!!! با ماده اولیه خارجی تحت تحریم؟!!!! دو برادر و یک مادر را دقیقا پر زمانی که واکسن کرونا در دنیا بصورت وسیع و ایران بصورت محدود تزریق می شد، از دست داده ام. کی پاسخگوی خون این عزیزان من هست؟
۷۰۰ میلیون پول نیست برای اینا
مگه نمیگویید واکسن ایرانی و کوبرکت و ...
پس چرا باید تحریم در ساخت یک برند ایرانی تاثیر بذاره؟
لابد میخواستید محلول را وارد کرده و اینجا شیشه ها رو پر کنید.
700 میلیون خیلی کم است باید 7000 میلیون میدادند زیرا هنر و درایت خیلی خیلی زیادی میخاهد تا انسان بتواند چندین میلیون را طوری اداره بکند و طوری سرکار بگزارد که اب از اب تکان نخورد و کار هر شخصی نیستش....
سلام ، وقتی برای تولید واکسن ایرانی به مواد اولیه خارجی نیازمندیم یعنی اینکه هنوز وابسته هستیم باید برای تولید مواد اولیه انواع واکسن شروع کرد ولی نمی شود هر چیزی را در کشور ساخت چون توجیه اقتصادی ندارد ، این همه هزینه برای تولید واکست کرونا اگر کشوری از ما خرید نکند یعنی ضرر یعنی اتلاف سرمایه و زمان
تحریم مواد اولیه واکسن یعنی چی؟؟
مگه قرار نبود این محصول کاملا ساخت ایران باشه؟ دیگه چه معنی میده مواد اولیش از اروپا بیاد؟ یعنی مونتاژ
واکسن ایرانی در واقع ویروس کشته شده است و توانایی واکسن های فایزر و مدرنا را که بر پایه ار آن ای است را ندارد،و سایر ترکیبات موجود در واکسنها به تثبیت آنها کمک میکنند و از آلودگی واکسنهای چندگانه به باکتری و قارچ جلوگیری میکنند. برخی از واکسنها دارای ترکیباتی برای تقویت واکنش دستگاه ایمنی به واکسن هستند.
چرا‌برخی‌ترکیبات‌دیگر‌نیز‌در‌واکسنها‌موجودند؟
برای حفظ ایمنی و اثربخشی واکسنها، ترکیباتی مانند نمکهای آلومینیوم، آنتیبیوتیکها، و فرمالدئید نیز در آنها وجود دارد. این ترکیبات پیوندی با ناخوشی یا بیماری ندارند. برخی از ترکیبات موجود در واکسنها به قرار زیرند.
آنتی‌بیوتیکها - برای پیشگیری از آلودگی باکتریایی در زمان ساخت واکسن، در برخی واکسنها از آنتیبیوتیکها استفاده میشود.
نمک‌های‌آلومینیوم - سالهای زیادی است که در واکسنها از نمکهای آلومینیوم استفاده میشود. این نمکها واکنش ایمنی بدن نسبت به واکسن را تقویت میکنند، و در برابر بیماری از شما محافظت بهتری به عمل میآورند. واکسنهای آنفلوانزا (فلو) حاوی پروتئین تخم مرغ هستند. پروتئین تخم مرغ به این دلیل در این واکسنها وجود دارد که ویروسهای مورد استفاده برای ساخت آنها در تخم مرغ (برای واکسن فلو) یا در سلولهای گرفته شده از تخم مرغ (واکسن سهگانه) پرورش داده میشوند.
یک ماده دیگری که خیلی مهم است از خرچنگ های نعل اسبی گرفته میشود.
وقتی مواد واکسن بهمون نمیدن؟ حق نداریم بگیم چرا روحانی خراب کرده
یه روزی با چراغ قوه دنبال روحانی میگردید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر