بازدید 56865
دو هزار و پانصد و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

آیت‌الله صافی گلپایگانی: اعتماد به طالبان اشتباهی جبران ناشدنی است/نگرانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از جمعیت استادان مجرد زن / رییس سازمان تبلیغات: محرم امسال اجازه تعطیلی هیچ هیات و روضه‌ای را نمی‌دهیم /همتی با کنایه جواب جهانگیری را داد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند معاون سپاه زنجان: حجاب و عفاف فقط مختص بانوان نیست / کوثری: مجلس باید بر دولت رئیسی نظارت کند نه در پشت پرده زدوبند! / علت انفجار شب گذشته در غرب تهران اعلام شد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ 15 July 2021

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند معاون سپاه زنجان: حجاب و عفاف فقط مختص بانوان نیست / کوثری: مجلس باید بر دولت رئیسی نظارت کند نه در پشت پرده زدوبند! / علت انفجار شب گذشته در غرب تهران اعلام شد و... را می‌خوانید.

آیت‌الله صافی گلپایگانی: اعتماد به طالبان اشتباهی جبران ناشدنی است
آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در واکنش به وقایع اخیر کشور افغانستان در بیانیه‌ای ضمن هشدار به دولت ها و مجامع بین المللی تاکید کرد: اعتماد به طالبان با سابقه شرارت و آدمکشی، اشتباهی بزرگ و غیر قابل جبران است. در این بیانیه آمده است: این روزها جهان شاهد حوادث بسیار وحشتناک و تاسف‌آوری است که وجدان بشریت و فطرت پاک انسان‌ها، شرمنده از این جنایات است. آیا می‌شود گروهی خود را انسان بنامند، اما نسبت به‌ هم‌نوع خود این همه جنایات مرتکب شوند؟!

این بیانیه حاکی است: خشونت و درنده‌خویی‌ تروریست‌ها از یک طرف و سکوت جهانیان و دولت‌ها و مجامع باصطلاح حامی حقوق بشر، از سوی دیگر، موجب تعجّب و شرمندگی است! بیانیه می‌افزاید: اعتماد به‌ گروهی که سابقه شرارت و قتل و آدمکشی آنان بر همه جهانیان روشن است، اشتباه بزرگ و غیر قابل جبران است! آیت الله صافی در بخش دیگری از بیانیه خود تصریح کرده است: اینجانب بنا بر وظیفه دینی و انسانی خود، به‌ همه دولت‌ها و مراکز بین المللی به‌ ویژه سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی و دولت جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهم که نسبت به‌ این وحشی‌گری‌ها و شهادت تعداد زیادی از مظلومین در افغانستان و آواره‌ گشتن هزاران نفر از مردم، اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک، واکنش جدی نشان دهند تا جلوی تجاوزها گرفته شود، به‌ یقین، سکوت امروز آنها موجب پشیمانی و ندامت در آینده است.


کوچک‌زاده: زنان ورزشکار الگوی دختران قمه‌کش هستند
«مهدی کوچک‌زاده» نماینده سابق و جنجالی مجلس شورای اسلامی به ماجرای درگیری دختران در اصفهان واکنشی کنایه‌آمیز نشان داد. او با انتشار تصاویری از چند بانوی ورزشکار نوشت: دختری که این الگوها برایش ساخته شوند، چرا قمه کشی نکند؟

نگرانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از جمعیت استادان مجرد زن
محمد صالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار کرد: متولیان امر در حوزه عفاف و حجاب و موضع گیری های گاه و بیگاه آن‌ها شرایط را به اینجا رسانده است.دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در شرایط فعلی جامعه، حجاب شاید اولویت نباشد، اما فوریت است و از طرف مسئولان باید به طور جدی به آن توجه شود. هاشمی گلپایگانی گفت: وقتی آمار حجاب و رعایت عفاف کاهش پیدا کند، آمار ازدواج و تمایل به فرزندآوری با کاهش شدید روبرو می‌شود و به جای آن نگهداری از حیواناتی چون سگ جایگزین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فوریت شورای شهر تهران در تصویب ورود سگ‌ها به پارک‌ها، نشان از نادیده گرفتن و کمرنگ شدن واقعیت‌های جامعه توسط افرادی با تفکراتی این چنینی است. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: ۶۰ درصد از اساتید زن که در دانشگاه تدریس می‌کنند، مجرد هستند و تمایلی به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند و بالتبع طرز تفکر این افراد بر دانشجویان پسر و دختر تاثیرگذار خواهد بود.

معاون سپاه زنجان: حجاب و عفاف فقط مختص بانوان نیست
معاون سپاه استان زنجان، با تاکید بر اینکه موضوع حجاب فقط مختص بانوان نیست، گفت: دستگاه‌های فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف بیشتر پای کار بیایند. عباس بابایی در ویژه برنامه حجاب و عفاف که به همت بسیج جامعه زنان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه حجاب و عفاف نباید محدود به یک هفته در سال باشد. انتظار ما این است که دستگاه‌های متولی در سال در این موضوع مهم فعالیت داشته باشند. وی با بیان اینکه حجاب و عفاف فقط مختص بانوان نیست و در ویژه برنامه‌ها نباید فقط به بانوان اشاره کرد، گفت: در دین اسلام حجاب و عفاف هم به آقایان و هم به بانوان اشاره شده است؛ در جامعه اسلامی نیاز است که آقایان در کنار بانوان مراقب پوشش خود باشند.

رییس سازمان تبلیغات: محرم امسال اجازه تعطیلی هیچ هیات و روضه‌ای را نمی دهیم
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سال گذشته به خاطر دلایل بهداشتی بعضی هیات‌های مذهبی تعطیل شد اما امسال اجازه تعطیلی هیچ هیاتی را نخواهیم داد و جلوی ممانعت برگزاری آیین های دینی به ویژه روضه های خانگی نیز خواهیم ایستاد. حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، روز پنجشنبه در سیزدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور و سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیات ها در قم افزود: ما موالیان اهل بیت (ع) و علاقه مندان به معارف الهی افرادی مسئولیت پذیر هستیم و اجازه نمی دهیم احکام و معارف روی زمین بماند. رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تعظیم شعائر حسینی(ع) تعظیم شعائر الله است و در هیچ ظرف مکانی و زمانی مانند دو ماه محرم و صفر نمی شود شعائر حسینی را گرامی داشت. قمی ادامه داد: ما بچه های هیات تکلیف گریز نیستیم و با مسئولیت پذیری که داریم اجازه نخواهیم داد دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص شعائر دینی بر زمین بماند. به گفته رییس سازمان تبلیغات اسلامی ،هیات، روضه خانگی و ایستگاه های صلواتی که سال گذشته تعطیل شد، امسال با شکوه بیشتری باید برگزار شوند.

ریاست جمهوری: پرداخت پاداش بازنشستگی ۷۰۰ میلیونی به روحانی کذب است
روابط عمومی ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه ای در واکنش به انتشار ناقص یک مکاتبه اداری پیرامون پرونده بازنشستگی رئیس جمهور اسلامی ایران، سند منتشر شده را فاقد صحت و برداشت و تفاسیر درمورد آن را نادرست و بعضا مغرضانه عنوان کرد. متن اطلاعیه روابط عمومی ریاست جمهوری به این شرح است: در پی انتشار ناقص یک مکاتبه اداری پیرامون پرونده بازنشستگی رئیس‌جمهور اسلامی ایران و ارائه و برداشت‌های نادرست و تفاسیر بعضا مغرضانه، نکات زیر به استحضار افکار عمومی می‌رسد. سند مالی منتشره بر خلاف آنچه ادعا شده، مربوط به پاداش بازنشستگی رئیس‌جمهور نیست، بلکه مربوط به انتقال پرونده ایشان از صندوق تامین اجتماعی به صندوق بازنشستگی کشوری است.

لازم به ذکر است که کلیه بیمه شدگان می‌توانند با رعایت ضوابط آیین نامه نحوه تغییر صندوق و نقل و انتقال حق بیمه و سوابق بیمه‌ای بین صندوق های بیمه‌ای، نسبت به تغییر صندوق بیمه‌ای خود اقدام کنند. روشن است که نه تنها رقم ادعایی ۷۰۰ میلیون تومان که اساسا پرداخت پاداش بازنشستگی به رئیس‌جمهور محترم طی سند مالی منتشر شده، فاقد صحت است و از رسانه‌هایی که به انتشار و بسط این شایعه در فضای عمومی کشور پرداختند، انتظار می‌رود، هر چه سریعتر این اشتباه را تصحیح کنند.

همتی با کنایه جواب جهانگیری را داد
عبدالناصر همتی، رییس کل سابق بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در مطلبی به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور پاسخ داد. همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود در پاسخ‌ به صحبت‌های معاون اول رئیس جمهور نوشت: معاون رئیس جمهور روز گذشته در سخنانی در بانک مرکزی، علت کنار گذاشتن اینجانب از ریاست بانک مرکزی را به خاطر آنچه اشتغال بنده به کار دیگر بود، اعلام کردند و گفتند: امروز حجم ذخایر اسکناس ارزی اسکناس و طلای بانک مرکزی در تاریخ بی‌سابقه است.  هر چند بنای پاسخگویی را نداشتم، ولی برای ثبت در حافظه تاریخی مردم و اصلاح امور در آینده، مجبور به توضیحاتی در خصوص این بخش از اظهارات جناب آقای جهانگیری هستم؛
۱) اینجانب در ایام انتخابات به کار دیگری مشغول نشدم، بلکه همانند رئیس محترم قوه قضائیه در رقابت انتخاباتی شرکت کردم و برای مدتی کمتر از یک ماه و براساس ماده ۱۹ قانون پولی و بانکی کشور تمام اختیارات رئیس کل را طی حکمی به قائم مقام تفویض کردم و فلذا هیچ مشکلی در اداره بانک نبود. مانند سال ۹۶ که جنابعالی معاون اول بودید و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردید، مگر اینکه به نظر شما مسئولیت بانک مرکزی مهم‌تر از معاونت اولی باشد که امری جداست.  
۲) بنده قصد ورود به دلایل برکناری رئیس کل بانک مرکزی را ندارم؛ اما بایستی منوط به تحقق شرایط مقرر در مصوبه سال ۱۳۹۳ مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت می‌گرفت که متاسفانه این اقدام بدون طی شدن فرآیند قانونی آن در دولت، صورت گرفت. سنگ بنای استقلال بانک مرکزی، بسته شدن دست دولت در برکناری رئیس کل است که این مصوبه معطوف به آن است اما در مورد اخیر مغفول ماند.
۳) البته بجا بود ایشان، در این روزهای آخر، توضیح می‌دادند که افتخار به داشتن  بی سابقه‌ترین ذخایر ارزی اسکناس در حال حاضر  به خاطر مقاومت چه کسی و در مقابله با دستورهای چه کسانی تحقق یافت؟


مینو محرز گره مساله واکسن برکت را باز کرد
مینو محرز از انحلال کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا توسط وزیر بهداشت در حدود دو ماه قبل خبر داد و گفت: برایم جای سوال است چرا وقتی ما وظیفه سنگین تولید واکسن ایرانی را به سرانجام رسانده ایم، برخی افراد این چنین درباره آن حاشیه ایجاد می کنند. بهتر است از ایجاد حاشیه درباره واکسن های ایرانی دست برداریم و مردم را بیش از این نگران نکنیم. مینو محرز درباره حواشی ایجادشده پیرامون خط تولید واکسن برکت توضیح داد: به هیچ وجه یک میلیون و 200 هزار دُز واکسن برکت در خط تولید از بین نرفته است و علت تاخیر در تولید واکسن برکت نیز این است که چون ما چند هفته نتوانستیم برخی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید واکسن ها را از کشورهای اروپایی به علت تحریم های آمریکا وارد کنیم، وگرنه هیچ واکسنی در خط تولید واکسن برکت از بین نرفت و دور ریخته نشد.

کوثری: مجلس باید بر دولت رئیسی نظارت کند نه در پشت پرده زدوبند!
محمد اسماعیل کوثری چهره سیاسی اصولگرا بر این باور است که رئیسی یک شبه نمی تواند همه مشکلات کشور را حل کند. بالاخره در ابتدا، همه باید بیایند و به ترمیم مشکلات کشور بپردازند. کوثری می‌گوید: هم مطالبه گری است چون بالاخره یکی از وظایف اصلی مجلس این است که حتما آن نظارتش را دقیق و جامع و کامل انجام دهد نه اینکه به عنوان نظارت به آنجا برود اما خدایی نکرده در پشت‌پرده زد و بندی انجام دهد، آن که دیگر نظارت نمی شود. حتی خارج از مجلس، فرق نمی کند بالاخره نظارت از مسئول بالاتر بر پایین باید طوری انجام شود که آن کسی که مسئولیت دارد، بداند از بالا کاملا دارد نظارت و دائم نگاه می شود و اینگونه شود که کارش را خوب انجام دهد، نه اینکه موقعی که مسئول بالاتر می خواهد بیاید یک ظاهرسازی کند اما زمانی که مسئول بالاتر حضور ندارد به شکلی دیگر کوتاهی کند.

علت انفجار شب گذشته در غرب تهران اعلام شد
ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: انفجار شب گذشته در غرب تهران محله شهران جنوبی، بر اثر نشت گاز شهری بود. ملکی گفت: انفجار در محله شهران خیابان قدس رخ داد. این انفجار به دلیل نشت گاز در طبقه دوم یک ساختمان تجاری ، اداری و مسکونی رخ داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۱۰۲
احسنت به ایت الله صافی گلپایگانی طالبان به هیچ عهدی وفادار نیست
با سلام، معنی و مفهوم سخنان رییس محترم سازمان تبلیغات اسلامی چنین می شود: ما امسال دیگر کرونا، مرونا مهم نیست. هر کس هم نگران است که مبادا خودش یا دیگران کرونا بگیرند، مشکلِ خودش است. اصلاً اگر خیلی ناراحت است می تواند برود ارمنستان واکسن بزند! خلاصه اینکه این حرفها به ما ربطی ندارد. ما کار خودمان را می کنیم. سال گذشته هم اشتباه کردیم که رعایت کردیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اصولاً به علت برپایی همین مراسم است که امت اسلامی برای واکسیناسیون به ارمنستان میروند
قرار بود واکسن ایرانی باشد مواد اولیه وارداتی؟ فقط بسته بندی در ایرانه؟ آیا این حرفها برای این است که کسی به کیفیت واکسنها شک نکند؟
جناب رئیس سازمان تبــــــــــــــلـیـــــغات، وقتی رهبر انقلاب میگه ستاد مبارزه با کرونا حرف و تصمیم آخر رو میگیره و میرنه، شما از کدام جزیزه ی خودمختار این تصمیم و اتمام حجت را میکنی؟؟؟
از یه طرف بیانات آیت الله صافی رو داریم و از طرفی یک عده مفتخر هستند که باهاشون در ایران جلسه گذاشته اند ....
لیاقت کشور ما شده ملاقات با این اوباش و قاتلین بین المللی و وحشی های بالفطره !!!!
واقعا جای تاسف داره !!!
بعدش هم میان میگن طالبان تغییر روش داده !!!
شما تغییر روش رو در چی میبینین ؟!!؟؟؟
آیا از مردم افغانستان هم میپرسین که اونا نظرشون چیه راجع به این آدمکشهای متجاوز یا فقط به فکر خودتون هستین ؟!!
قدرت پرستی تا کی ؟!!


ممنونم
لطفا چاپ کن حتی اگه بعضی جاهاشو سانسور میکنی !!
رییس سازمان تبلیغات: محرم امسال اجازه تعطیلی هیچ هیات و روضه‌ای را نمی دهیم !!!؟؟؟
خوب باشه خدا خیرت بدد. اما آیا پاسخی هم برای (جان دادن)انسان ها به بهانه عزاداری ها و تجمع ها هم آماده کرده ای که چنانچه شرایط اینگونه باشد انتقال ویروس و مرگ حتمی و جانباختن انسان های بی گناهی که عاشق اهل بیت به ویژه سید و سالار شهیدان کربلا هستند به دلیل تجمع در مسجد، هیئت، تکیه، مجالس عزا، و مانند آن جانشان را از دست خواخهند داد آیا شما هیچ مسئولیتی در قبال مردن آنها ندارید؟؟؟ که چنین بر طبل عزا می کوبید؟؟؟
خدارو شکر که هنوز آیت الله های با غیرت و شجاع وجود دارند ..
متاسفم که هنوز بعضی ها حاضرند از بدبختی و رنج دیگر کشورها و ملتها برای خودشون پول و مقام و اعتبار کسب کنند
از این ور میگن دولت داره خزانه خالی تحویل می گیره.
از این ور همتی میگه خزانه از پول و دلار و طلا و جواهر داره می ترکه فقط به مردم دروغ میگن که خالیه.
حرف راست رو از بچه بپرس
رییس سازمان تبلیغات با همین فرمون برو جلو که خوب می ری فقط امیدوارم این تصمیم دار و دسته تو مورد تایید امام زمان (ع) هم باشه! و البته در این مورد این من و تو نیستیم که باید تصمیم بگیریم بلکه کشور صاحب داره و پزشکان ذی صلاح هستند که باید تصمیم بگیرند که آیا مراسم عزاداری به صلاح جان مردم است و یا خیر؟ آنهم در شرایطی که کرونای دلتا در حال تاخت و تاز است و وضعیت واکسن هم زمین در هوا
به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بفرمایید مردم فوج فوج می میرند وشما هم باید تابع قوانین کشور باشید
آنهایی که به طالبان اعتماد کرده اند همان کسانی هستند که روسیه و چین را دوست و همپیمان استراتژیک ایران می دانند .

باعث تاسف است
رییس سازمان تبلیغات: محرم امسال اجازه تعطیلی هیچ هیات و روضه‌ای را نمی دهیم اقای قمی شما چیکاره کشوروملتید؟ مگر شما گردن کلفت هستید که جلوی قانون قد اعلم میکنی؟ درضمن این نوع حرف زدن یعنی سلامتی مردم مهم نیست انچه مهم هست جیب برخی هست بخدا قسم سیدالشهدا ع هم ازبابت اینگونه رفتار شماکه سلامت مردم را به مخاطره میندازید نه تنها خشنود نمیشود واجری هم ندارد بلکه مورد ناراحتی اقا میشویدشاید بگوئید مامحرم را تعطیل کنیم دولت جاده هارا بازمیذاره تا عید مردم سفرنوروزی بروند هرچند این رفتار دولت هم غلط بود ولی شماها که پرچم اسلام ومعصومین ع بردست دارید باید حلم وبردباری شماها بیش ازاینهاباشد تا مردم بخاطر رفتارتان ازدین ومعصومین ع گریزان نشوند شماها باید به وظائف دینی وشرعی خودتان عمل کنید تا بهانه ای برای افرادی که اغراض مذهبی دارندبدست نیاورند بنده بعنوان مرید وشیفته معصومین ع این نوع نگرش غیرقانونی شماهارا مذموم وبرخلاف دین وسیره معصومین ع میدانم
کاشکی ابتدای جمله زیر رو هم میگفت: "ما واکسن هامون رو زدیم"
محرم امسال اجازه تعطیلی هیچ هیات و روضه‌ای را نمی دهیم
خانم محرز اولا اولین کسی که درمورد واکسن ایرانی حاشیه درست خودت بودی که گفتی من نمیزنم چی شد الان پابرقرص واکسن ایرانی شدی؟
حالا چه گیری دادید به حجاب و ازدواج و سگ.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اینهابهم ربطی ندارنددرفرهنگ اسلامی ماسگ حیوان نجس وکثیفی است هرجابرسدنجاست میکندوالوده شمااگرعلاقه داریدکسی بشماکاری نداردبفرمائید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
در مورد سگ ها که بهترین دوست بشر هستند مودبتر حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
ناشناس 12:38
شما سگ نداشته باش
چکار به دیگران داری ؟
رییس سازمان تبلیغات: محرم امسال اجازه تعطیلی هیچ هیات و روضه‌ای را نمی دهیم.
چه اشتباه بزرگی که هیاتهای مذهبی و رفتار های مذهبی را که همیشه از رییشه و بن مردمی بوده است حالا با زور راه انداری می کنند. گرچه اینهم یک نوع تولید کار و تامین معیشت برای عده ای است.
آقای رییس سازمان تبلیغات انشاءالله اسلامی، جواب مریض شدن مردم را تو میدهی؟ آیا پس از مرگت در مقابل امام حسین (ع) می ایستی و میگویی که با کم کاری، با واکسن نزدن به مردم و با اصرار بر برگزاری مراسم ، باعث گسترش یک بیماری و مرگ مردم شده ای؟ و از جانب آن حضرت انتظار چه پاسخی را خواهی داشت؟ این کار کردن برای خداست یا برای ...؟
رییس سازمان تبلیغات: محرم امسال اجازه تعطیلی هیچ هیات و روضه‌ای را نمی دهیم

آقایان خودشان فایزر زده اند، حالا کبکشان خروس می خونه.
این مملکت دیگه جای زندگی نیست.
فرض کنیم 60 درصد استادان خانم مجرد باشند. بنده خداها اینها کاری به کار بقیه ندارند. اما به جاش استادان آقا دارند ....
اقایون محترم مطمئن باشید هر کسی هم کفو خودش رو پیدا کنه با کمال میل ازدواج میکنه.
وقتی خانمی با تلاش و کوشش موفق به قرارگیری در موقعیت هیئت علمی یک دانشگاه میشود، اگر انتظار داشته باشید که با شخصی بازاری یا با مدارک تحصیلی پایین ازدواج کند، مطمئنا انتظار به جایی نیست و این زندگی به دلیل عدم درک متقابل دوامی نخواهد داشت.
پس حداقل برای مواردی که خانم‌ها عفت پیشه کرده اند و آبرومند زندگی می‌کنند، بهانه گیری نکنید.
یعنی چی آتش به اختیار؟



مگه مملکت قانون نداره؟



پس کجاست ستاد کرونا؟
ایت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در واکنش به وقایع اخیر کشور افغانستان در بیانیه‌ای ضمن هشدار به دولت ها و مجامع بین المللی تاکید کرد: اعتماد به طالبان با سابقه شرارت و آدمکشی، اشتباهی بزرگ و غیر قابل جبران است،
وظیف ایران است که هشدار بسیار جدی در مورد رفتار به این گروه بدهد و مطمنا در صورت پیروزی همسایه خوبی نخواهند بود و همیشه مشکل مرزی با آنها خواهیم داشت و ابزار فشار سعودی ها بر علیه ایران خواهند بود.
رئیس بنیاد برکت که در حضور مقام معظم رهبری گفتند این واکسن برکت صد در صد ایرانی است ولی حالا شما نوشتید که موادش باید از خارج وارد شود و از اروپا وارد شود!! قصه چیه؟ کی دروغ میگه؟
کرونا با روضه خوان واواز خوان فرقی نمیزاری همه رو به یک شکل به دیار ملکوت راهنمایی میکنه
تابناک همه نظر آیت الله صافی گلپایگانی را انعکاس دادند جز کیهان فارس تسنیم مشرق و سایت های اصولگرا
جناب كوچك زاده بنظرشما الگوى مردهاى قمه كش چه كسانى هستند
کجای این واکسن ایرانی بود تولید وابسته به اروپا و تحریم
آقای گلپایگانی نه داعش نه طالبان حکومتهای دینی اشتباه بزرگ و جبران نشدنی است ضمنا سردار دانشمند و متدین روسری و مانتوی آقایان هم باید اجباری شود شلوار بدن نما و مناسب مردان نیست
باز هم دم آیت الله صافی گرم
کلمه ای درخور جهت ابراز تاسف برای وضعیت مملکت پیدا نمیکنم.شرم آوره
آقای آیت الله قمی کلا ما از شما انتظاری نداریم راحت باشید
این بیانیه آیه الله صافی اگر دعوت مردم به انتخابات و راهپیمائی برای حاکمیت و نظام بود صدا وسیمای جناحی بارها در بخش های مختلف خبری پخش و علاوه بر آن ساعت ها زیرنویس می کرد
سخنان گهر بار مرجع بزرگ عالم تشبع حضرت یت الله گلپایگانی یک بار دیگر به همه فهماند که نباید با طالبان خونخوار و جنایتکار همصدا شد طالبان خونخواری را که نه به انسانیت اهمیت میدهد و نه بخدا و نه به اخلاق
واکسن ساخت داخل با مواد اولیه اروپایی
ایقد شرایط اقتصاد خرابه متاهلها هم مث ...پشیمونن چه برسه به مجردها
اگر واکسن ایرانی است بفرمائید مواد اولیه اش چگونه تحریم است مگر اینکه ایران فقط درایران واکسن را خارج از کشور بسازند و درایران در ویال ها بریزند
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: ۶۰ درصد از اساتید زن که در دانشگاه تدریس می‌کنند، مجرد هستند و تمایلی به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند و بالتبع طرز تفکر این افراد بر دانشجویان پسر و دختر تاثیرگذار خواهد بود.
حرف حق زده تازه چون بیکارند همه پست های دانشگاه رو قبول می کنند و الگو سازی بسیار نامناسبی است حتی بین کارکنان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
بالطبع، به تبع
ایستگاه صلواتی رو بیشترش کنید. مخصوصاً برای دهن کجی به پروتکل ها بدون ماسک و بدون فاصله گذاری تا می توانید عزاداری کنید و پلو نذری نوش جان بفرمایید. باشد که هم شما و هم ما به حاجتمون برسیم.
حضرت ايت الله العظمى صافى گلپايگانى دارند چه كسى را ازتعامل با طالبان بر حذر ميدارند در حالى كه در وزارت خارجه خودمان:
چنان رفتار مودبانه و احترام اميزى را دور مورد انها معمول داشتند
محمد قمی کیه که بخودش اجازه بدهد در مقابل تصمیمات کشوری برای سلامتی بایستد؟
رياست محترم سازمان تبليغات اسلامى
لطفا برااى پيشبرد افكار خود در زمينه چكونگى برگزارى هرچه با شكوهتر مراسم عزادارى محرم ، بيجهت از موقعيت ممتاز مقام معظم رهبرى ، به هيچ وجه هزينه نفرمائيد
مقام معظم رهبرى ،هميشه و در همه حال ، بارها و بارها فرموده اند ( نقل به مضمون) :
كه همه ماها از جمله شخص شخيص خودشان
ميبايست تا كوش به فرمان ستاد ملى مبارزه با كرونا باشيم
اگر لازم شد کسبه برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شوند ولی مجالس روضه باز باشد!!!!
آقای گلپایگانی واقعا حرف حقی زده اند. به امید خدا گوش شنوا باشد و عده ای به دنبال تطهیر این جنایتکاران نباشند.
آقای کوچک زاده خجالت بکش!
آیا بانوی ورزشکار، الگوی دختران قمه کش است؟؟؟؟
کج فهمی تا کجا؟؟؟؟
ییس سازمان تبلیغات: محرم امسال اجازه تعطیلی هیچ هیات و روضه‌ای را نمی دهیم.
شما بمب ساعتی هستید که ساعت آن باتری ضعیف داره و هر ان امکان خطا هست.
مردم باید مثل همیشه خودشون به فکر خودشون و نگران باشند چه اهمیتی داره دیگران چه کار میکنن! کشوری که قانون نداشتیه باشه یا داشته باشه و بهش عمل نشه و سالانه خروج نخبه هاش زمان زد دنیا باشه این میشه نتیجه.
اقایون که میفرمودند واکسن برکت کاملا ایرانیه .پس چرا مواد اولیه اون وارداتی هست
اقای رییس سازمان تبلیغات به اسم امام حسین با کی داری لجبازی میکنی . این تذهبون
واقعا درک نمیکنم تشکیل بعضی نهاد ها مثل حجاب رو
مردم توی گرسنگی دست و پا میزنن اینا دنبال حجاب و ازدواج هستند
من بودم ستاد امر به رسیدگی به گرسنگان و نهی از دزدی رو تشکیل میدادم
جناب گلپايگانی لطفا در مورد مسائل داخلی هم اظهار نظر علنی بفرمایید.. طالبان اولویت ما مردم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
مثبت دادم نه بخاطر اینکه گفتی طالبان الویت ما نیست.اتفاقا عدم وجود یک همسایه شرور و تروریست باید الویت مملکت باشد.
جناب محمد صالح خان
کی به شما گفته اساتید مجرد خانم تمایلی به ازدواج ندارند. کدام آمار کدام نظرسنجی چرا دروغ؟ اساتید زن فعلی دانشگاه ها عمدتا اواخر دهه 50 و اوایل 60 هستند که به خاطر شاهکار جمعیتی آن دوره برای افزایش ناگهانی جمعیت تعادل پسران و دختران برای ازدواج بهم خورد
خجالت بکشید و به همکاران بنده تهمت نزنید
بعد از محرم به پیک ششم کرونا وارد خواهیم شد
بیانیه آیت الله صافی بسیار بجا و قابل توجه است که باید مورد توجه مسؤولین کشور قرار گرفته و شدیدا پیگیری شود
حرف‌های قمی که سنار ارزش نداره حتی آدم وقت بزاره جواب بده ولی‌ هر زمانی‌ تعداد افراد شرکت کننده تو این مثلا هیأت‌ها به صفر رسید اونوقت میشه امیدوار بود تغییرات مثبت در راهه
جالبه که باز هم بخاطره عدم واردات مواد اولیه از اروپا خط تولید واکسن متوقف بوده ولی همچنان دم از خود کفایی میزنیم
فکر کنم درامد سازمان تبلیغات شدیدا پایین اومده. اقایان انگار امار مرگ و میر رو نمیخوانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
درامد مداح ها و سخنرانان به صفر رسیده
وقتی رهبر میگن همگی در این شرایط همه گروه ها فقط از ستاد مدیریت کرونا پیروی کنید ، این‌جمله ، اجازه نمیدهم رییس سازمان تبلیغات، چه معنی میتونه داشته باشه ؟ مملکت از این کج روی ها آسیب میبینه ،
بعضی از رسانه ها دنبال چی هستند؟ به فرض صحت ۷۰۰ ملیون برای رئیس جمهور زیاده؟ به یک بچه بازیکن فوتبال ۷۰۰ میلیون بدی، نمیگیره.
عزاداري ها مهم هستند ولي از واجبات دين كه مهمتر نيستند ، خداوند وقتيكه سلامتي انسانها در خطر باشد ، روزه را هم واجب نكرده . اولياي دين هم راضي نيستند در شرايط خطر جاني مسلمانان ، برايشان عزاداري شود .
طالبان در آینده مشکل عمده ایران، روسیه و چین خواهد بود.
هر دم از این باغ بری می رسد! مشکلات کشور خلاصه شده شده در تعطیلی هیات های روضه خوانی، حجاب بانوان و آقایان، ورزش کار بودن دختران و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اصلا چرا زن باید ورزش کند !؟
زن باید در سیزده چهارده سالگی ازدواج کند و زایمان را شروع کند و مطیع و قانع و صبور یاشد قبل چهل سالگی هم یا زحمت را کم کند یا برای شوهر برود خاستگاری
زن را چه به تحصیل و ورزش و استقلال
زن که نباید حرف بزند !
عجب اسم با مسمایی داره این آقای کوچک زاده
در مرد ازدواج خانم ها
من یک استاد دانشگاه مجرد زن ۴۰ ساله هستم
کو شوهر
چرا بی فکر حرف می زنید
شما بیا من را به عنوان زن دوم بگیر نازنم اگه ازدواج نکنم
بجای این حرفها شرایط اقتصادی مملکت را سرو سامان دهید
بحای اینکه ما مردم طلب کار شما باشیم که کاری کردید هیچ جوانی نمی تواند زن بگیرد هر روز شما طلب کار ملت هستید
در مورد مراسم عاشورا هم درست می فرمایید
تعداد کشته ۲۰۰ نفر در روز مهم نیست
مهم بر گزاری مراسم تاسوعا و عاشورا و به نوا رسیدن مداحان است
امان حسین هم راضی نیست با روزی ۲۰۰ کشته که با برگزاری مراسم عاشورا به ۵۰۰ نفر در روز ی رسد این مراسم تعطیل شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اولاازنوع لحن کامنت شما مشخص هست استاد دانشگاه وتحصیلات تکمیلی نداری دوم اینکه زن 40ساله نه چون شوهر نکردی باید بنویسی دختر40ساله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اون جمله زن دومت منفی دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
تو استاد دانشگاه نیستی دروغ نگو !
چون استاد دانشگاه آنقدر فهم داره که زن دوم در زندگی کسی نباشه و زندگی اول او را نابود نکنه
یه احق بی سواد به طمع پول زن دوم همسر دختر دایی من شد و دختر دایی من که استاد دانشگاه است بدون درنگ طلاق گرفت و با گرفتن مهریه شوهرش به مستاجری افتاد و ابروی چند ساله اش از بین رفت حالا زن دوم هم ول کرده رفته
فقط زندگی دختر دایی من با دو پسر دانشجو نابود شد هر چند زن مستقلی است و نیاز به شوهر ندارد
شما هم نسخه زن دوم نپیچ هر چند معلومه زن دوم و سو م چهارم دلت می خواد !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
شما استاد دانشگاه نیستی
احتمالا یک روحانی و مذکر هستی و می خوای زیر پوستی تبلیغ چند همسری کنی
این ادبیات و طرز فکر مال یک زن تحصیل کرده فهمیده نیست
استاد دانشگاه باید سواد و تجربه کافی داشته باشد و توان انتقال مطالب به دانشجو را داشته باید و قوانین دانشگاه را مراعات کند
اینکه زن است یا مرد و مجرد است یا متاهل به کسی مربوط نیست
کل دنیا همینطوره
پاداش ۷۰۰ میلیونی چیز عجیبی نیست چون کارفرما موظف است به ازای هر سال خدمت معادل یک ماه پاداش پرداخت کند و الان هم اکثر مدیران سطح میانی به بالا حقوقهای بالای ۲۰ میلیون دریافت میکنند
اساتید زن داشگاه را به زور شوهر دهند با اخراج کنند یا چی ؟؟
چرا گیر و گرفتار زندگی خصوصی مردم هستید ؟؟
آقای کوچک زاده واقعا کوچک زاده ای
واقعا این تفکرات از کجا میاد الان فقط اساتید مجرد زن باعث نگرانیند تجرد اساتید اقا بلامانع است حداقل توجامعه دانشگاهی دیگه این مسائل رو وارد نکنید سر جدتون بزارید زندگی کنند.
عده آیی فکر میکنند الان با روی کار آمدن آقای ریسی هرچه رفتار احساسی و گفتار ناسنجیده و افراطی داشته باشند محبوب تر و آن همانی است که باعث حفظ میز و صندلی شأن است .خیر آقای ریسی را که من میشناسم عاقل و اصلاح طلب واقعی است این ادعاهای بی ربط را کم کنید تا دولت مستقر شود و اول برسد به ریشه ها به اقتصاد بنیانی نه به زلف و مو و مجردی استاد و ورزش بانوان و باز بودن هیت در کرونا و دواندان پلیس برای سگها و...
ناجیان امر به معروف خودشان نمی توانند شوهر کنند اونوقت برای مردم نسخه می پیچند تا گرانی تورم تحریم و ناسزاگویی به دیگر کشورها در سفره مردم است وضع تغییری نمی کند
ایت اله صافی کاملا درست می فرمایند. طالبان کلا باید نابود شود .هم برای اسلام مضر است. هم برای انسانیت و هم برای افغانستان و ایران مضر است.
حجاب و عفاف اول باید در باطن باشه بعد در ظاهر
چه مرد و چه زن
منظور هم فقط حجاب پوشش نیست
شامل تمامی اعمال و رفتار هست
درود بر شرف و وطن دوستی همتی مدیرشجاع و توانمندی که هم دولت روحانی و هم تند رو ها در حقش کم لطفی کردند
عجب!!!
خصوصی ترین لایه های زندگی افراد زیر تیغ این مسولان هست.

از اون ور فقر و فساد و نابودی محیط زیست، بیکاری و...‌ هیچ مسولی نداره.
به جای وارادات مواد اولیه واکسن و ترکیب آنها در ایران و عرضه به عنوان واکسن ایرانی، لطف کنید خود واکسن‌ها را از اروپا وارد کنید و از بازی بیشتر با جان مردم دست بردارید.
خب این حرف دکتر محرز را نمیتونستن روز اول بگن؟ اینقدر میپیچونن و دیر میگن که دیگه کسی باور نمیکنه.
باز اينا كم آوردن افتادن به جون زنان!! تمام مشكلات اين جامعه و فساد و دزدي و ... زير سر زنان مجرد و استاد دانشگاه !!آمار ازدواجم مديونيد فكر كنيد به شرايط اقتصادي و دزدي و و فساد ربط داره بازم زير سر زنان و حجابشون و شاغل بودنشون!!
...
مردم هم مثل عیدنوروزوسیزده بدرکه مسئولان اعلام کردندبخاطرکروناازخانه بیرون نیاییدبایدمحرم رادرخانه هایشان برگذاروخاطرکرونابه هیئتهاودسته جات نروند!کرونایاخطرناکه یانیست!شترسواری دولادولا که نمیشه آخه!!
پاسخ ها
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
دوست عزیز مگر کسیجرات دارد بگوید که بخاطر کرونا عزاداری محرم ممنوع است ؟
ناشناس
| Japan |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
نیازی نیست بگی ممنوعه توی خانه ات بنشین تودلت عزاداری کن!امام حسین نگفته که حتماتوخیابون توی سروسینه ات بزنی!
اگر بعد از ایام مجرم امسال، تعداد تلفات بیماری کرونا زیاد شود وظیفه قوه محترم قضائیه است که این افراد تندرو را بعلت قتل غیر عمد محاکمه نماید.
خانم دکتر محرز
آیا شما از قبل بررسی نکرده بودید که مواد اولیه تا چه اندازه دارید؟
تازه فهمیدید که تحریم ها هم وجود دارند؟ و به این خاطر مواد اولیه بدست تان نخواهد رسید؟
بجای امر بمعروف، بفکر اصلاح مفاسدی باشد که در دانشگاه آزاد با ایجاد بخشنامه تبعیض آمیز الفبایی، هیات علمی را به خاک سیاه نشانده، سگ گردانی و ازدواج فدای سرت
یعنی خانم محرز فرمودند عملا واکسن داخلی وجود نداره.
یعنی خانم محرز فرمودند عملا واکسن داخلی وجود نداره.
یعنی خانم محرز فرمودند عملا واکسن داخلی وجود نداره.
حقیرزاده جان اگر غیر از این میگفتی باید متعجب می شدیم !!!!!کسی که فرق بین ورزشکاربودن وروحیه ورزشی را با قمه کشی یکی میداند واقعا" حقیر زاده است
با این تفکر شما ایران یک ماه بعد از عزاداری شما حتما سیاه پوش می شه نگران نباشین احتمالا به سوزاندن اجسادهم میرسیم
شکوت و سانسور رسانه ای چرا؟! در حالیکه عده ای میخواهند در شرایط حساس نظرشان تحمیل کنند، چرا نظرات مختلف ساسنور میشود؟!
اگر من نوعی دارم هشدار میدهم توطئه ای در جریان است ایران به دام جنگ و درگیری با طالبان به اندازندف چرا نظرم سانسور شود/ منافع ملی این است ایران رسما اعلام بی طرفی کند، البته اشکالی ندارد از طرفین بخواهد به صلح و حفظ حقوق شهروندان شیعه و غیر پشتون/ اما ایران نباید دخالت کند/ انچه مسلم است باید با هر حکومتی اعم طالبان و یا دولت فعلی حسن همجواری و مراودات همسایگی داشته باشد.
بخش اول یک دست شدن قدذت همینکه با چیزهایی مثل زن ستیزی و فخاشی شروع شده تا کی بگیم این گروه نمیتونن ملت درست کنن و باعث ویرانی ایران میشن ببینید کی گفتم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل