بازدید 17345

فوق‌العاده حقوق معلمان تعیین شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش، اعمال فوق العاده ویژه معلمان کشور به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصد از ابتدای فرودین ماه را بلامانع دانست.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 15 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ضرایب جدید فوق‌العاده ویژه معلمان از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

 بر این اساس، ضرایب جدید فوق العاده ویژه معلمان برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصدی از یکم فروردین ۱۴۰۰ به شرح زیر، قابل اجراست است:

فوق العاده ویژه معلمان در بدو استخدام ۲۱ درصد، در طبقه بندی مقدماتی، پایه، ارشد ضریب ۲۱ درصد، خبره ضریب ۲۴ درصد و عالی ضریب ۲۷ درصد محاسبه و در احکام حقوقی فرهنگیان اعمال می شود.

متن نامه محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

در پاسخ به نامه شماره ۳۹۶۲۴ تاریخ نهم خرداد ۱۴۰۰ ، بدین وسیله به آگاهی می رساند که درخواست دستگاه های اجرایی و آن وزارتخانه در برخورداری از حداکثر تا پنجاه درصد سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق العاده های مستمر موضوع بند ۱۰ ماده ۴۸ قانون مدیریت خدمات کشوری، با توجه به مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱.ت ۵۰۰۰۰ه تاریخ ۱۳۹۳.۱۱.۱۵ هیأت وزیران که این سقف را حداکثر تا سی و پنج درصد تعیین کرده است، قانونی و قابل اجرا نیست.

لذا در این راستا اعمال فوق العاده ویژه موضوع مصوبه مذکور برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصدی با رعایت مفاد مصوبه یاد شده و ترتیبات مندرج در جزء (۵) بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و سایر قوانین و مقررات ذی ربط، از ابتدای سال جاری در سقف اعتبارات مصوب بلامانع است.

فوق‌العاده حقوق معلمان تعیین شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان