بازدید 19162
۵
وزیر جنگ صهیونیستی:

باید خود را برای ایران هسته ای آماده کنیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راستای سیاست ایران هراسی گفت که آنها باید خودشان را برای یک ایران هسته ای آماده کنند.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 15 July 2021

 

به گزارش تابناک به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در دانشکده دفاع ملی رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما باید برنامه هایمان را برای احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته ای آماده کنیم.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: در برابر بزرگترین تهدید، یعنی مجهز شدن ایران به تسلیحات هسته ای، ما هیچ چاره ای نداریم جز اینکه به ظرفیت انسانی خود اتکا و ظرفیت ها و برنامه هایمان را نیز برای آن، آماده کنیم.

گانتس همچنین از دولت خواست تا به سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی اجازه حفظ آنچه را "برتری نظامی اسرائیل" توصیف کرد بدهد.

به گزارش ایسنا، این اظهارات در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی تنها دارنده زرادخانه هسته ای و به همین دلیل، بزرگترین تهدید در خاورمیانه به شمار می آید اما هرگز این مسئله را نپذیرفته و عضو هیچ یک از معاهدات بین المللی مرتبط با تسلیحات هسته ای نیست.

این در حالی است که برنامه هسته ای ایران همواره تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار داشته و مطابق با قوانین بین المللی در این زمینه بوده است.

مقامات جمهوری اسلامی ایران همچنین بارها تاکید کرده اند که تهران هیچ گاه به دنبال دستیابی به ظرفیت تولید سلام هسته ای نبوده و نیست و برنامه هسته ای کشورمان ماهیت کاملا صلح آمیز دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵
اسرائیل به خوبی می داند که هیچ خطر جدی از طرف ایرانی که فعلاً یک کشور ورشکسته شده اقتصادی و منزوی شده اجتماعی است تهدید نمی شود. این صحبت هایی هم که می کنند فقط برای این است که دیگر کشورهای قدرتمند را وادار کنند تا بر فشار خودشان بر ایران بیفزایند و بعلاوه امکانات بسیار بیشتری را در اختیار اسرائیل و کشور های همسایه متخاصم ایران قرار دهند.... مسئولین بیدار شوید. مجلس نشینان به اصطلاح انقلابی بیدار شوید. مملکت به خاطر شعارهای صد من یک غاز شماها در حال نابودی است.
باور کنیم که اگر هر چه زودتر، آزمایش انفجار هسته ای انجام دهیم(البته با داشن بمب های اتمی آماده یدکی)، زودتر فشار جهانی از روی ایران برداشته خواهد شد. تمام فشارها برای رسیدن به این لحظه است.جهان مجبور به تعامل با ایران هسته است.
اینهم مطلبیست بسیار منطقی، ما باید به ان تحقق ببخشیم وگرنه اوضاع بدتر و بدتر خواهد شد. تا قوی نباشی مثل فردی هستی که وارد جنگل پر از وحوش شده و شب فرا رسیده و او نیاز شدید بخوابیدن دارد و گرنه بی‌خوابی او را از پا درخواهد آورد. حال چنین فردی اگر بسلاحی مسلح باشد که هیچ حیوانی جرائم نزدیک شدن بوی را نداشته باشد، آنگاه بدون دغدغه در هرجای جنگل یارای پرسه زدن خواهد داشت.
رژیم صهیونیستی خیلی غلط کرد
سلام هسته ای نبوده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل