بازدید 5400
۲

کشف ۱۱ تن نهاده دامی قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان ۱۱ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در استان کشف شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 15 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افراد سودجو و دلال که در زمینه خرید ، دپو و نگه داری نهاده دامی قاچاق فعالیت داشته و باعث اخلال در نظام توزیع و متعاقبا مشکلات عدیده ای برای فعالان عرصه تولید داخل به وجود آورده اند ، رسیدگی به این موضوع بصورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی یادآور شد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی و همکاری سازمان های ذی ربط، خودروی حامل نهاده دامی قاچاق را در یکی از شهرستان های استان شناسایی و بمنظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در بازرسی ماموران انتظامی از بار خودرو مقدار ۱۱ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار القاصی مهر تاکید کرد: یک متهم در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲۵ راس گوسفند قاچاق در مهران

​​​​​فرمانده انتظامی مهران از کشف ۲۵ راس گوسفند قاچاق در ورودی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی جنداله هنگام کنترل خودرو های عبوری ، یک دستگاه خودرو ایسوزو را بمنظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی های اولیه از این خودرو تعداد ۲۵ راس گوسفند قاچاق فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق توسط کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: در این رابطه خودرو ایسوزو توقیف و ۲ نفر متهم با تشکیل پرونده بمنظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۹۰ کیسه زغال قاچاق در دره شهر

فرمانده انتظامی دره شهر گفت : ۹۰ کیسه زغال قاچاق با تلاش ماموران انتظامی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ محمد زمان بیگی اظهار داشت : بنا بر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر استفاده یکی از شرکت های صنعتی شهرستان از زغال چوب به جای ذغال سنگ ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران این انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل این شرکت ۹۰ کیسه زغال درخت بلوط کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ارزش تقریبی زغال های کشف شده را بالغ بر ۱۳۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
۱۱ تن که عددی نیست. این یک زیرآب زنی بوره. نه کشف.
11 تن کشف شده ؟ یعنی به اندازه بار دو تا نیسان ؟
پس دیگه بی خیال چندین میلون تنی باشیم که بخاطر بی کفایتی مسئولین تو گمرک گیر کرده . نه ؟
خدایا اینا چقدر مردم رو خ ... فرض کردن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل