بازدید 6677
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰:

مجلس پیگیر حقوق سهامداران بانک‌های ادغام شده

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از آغاز روند رسیدگی به پرونده شکایت سهامداران بانک‌های ادغام شده در بانک سپه و تلاش برای احقاق حقوق آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 13 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «علی خضریان» در توضیح نشست روز سه شنبه کمیسیون اصل نود مجلس که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد به خبرنگاران گفت: شکایات مردمی متعددی از سوی سهامداران بانک‌های ادغام شده در بانک سپه همچون بانک مهر اقتصاد، بانک حکمت، انصار و ... واصل شده بود که در این جلسه بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: سهامداران این بانک‌ها معتقد بودند ارزش‌گذاری سهام آن‌ها به درستی صورت نگرفته است از این رو در تسویه حساب با آن‌ها حق و حقوقشان تضییع شده چرا که ارزش سهام آن‌ها بیش از آن چیزی بوده که زمان فرایند ادغام در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم تهران به محور دوم شکایت اشاره کرد و توضیح داد: کارکنانی که از این بانک‌ها به بانک سپه رفتند، معتقد بودند از ظرفیت آن‌ها به درستی استفاده نشده و حق آن‌ها نیز ضایع شده ضمن اینکه حقوق و مزایای آن‌ها به درستی پرداخت نشده است.

خضریان درباره حضورطرفین موضوع در کمیسیون اصل نود اظهارکرد: نحوه ارزش‌گذاری سهام و موضوع شکایات سهامداران حقیقی که حقوق آن‌ها ضایع شده نیز بررسی شد و بر مخدوش بودن نحوه قیمت‌گذاری سهام آن‌ها برای رفع مشکل پیشنهاداتی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس خاطرنشان کرد: مقررشد این موضوع ظرف یک هفته برطرف شده و برای این مهم نیز جلسه بعدی روز پنجشنبه هفته جاری با حضور اعضای کمیسیون اصل نود، نماینده وزیر، مدیرعامل بانک سپه و سایر مسئولان برگزار شود تا پیشنهادات به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا در این نشست مدیرعامل بانک سپه، مسوولان مرتبط در ستادکل نیرو‌های مسلح، سپاه پاسداران و سازمان بسیج به همراه نمایندگانی از سهامداران حقیقی حضور داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار