ارزش سهام عدالت امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۰

سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز به ۸ میلیون و ۱۴۴ هزار تومان رسید و نسبت به روز گذشته ۲ هزار تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 13 July 2021

به گزارش بورس تابناک، شاخص بورس امروز کار خود را با روند نزولی آغاز کرد و بعد از کاهش حدود دو هزار واحدی شاخص کل، مجددا شاهد بازگشت روند صعودی بودیم. شاخص کل بورس تهران امروز بعد از کاهش دو هزار واحدی و افزایش تا پنج هزار واحد، در پایان معاملات نهایتا با افت ۴۰۴ واحدی و سرخپوشی شاخص‌ها به کار خود پایان داد و روی رقم یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۹۲۱ واحد ایستاد. «فملی»، «شستا» و «جم» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند و «نوری»، «کگل» و «ومعادن» سبزترین نماد‌ها در روز سرخ بورس امروز بودند. «ولکار»، «ومدیر» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۶۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۰۲ درصد معادل ۲ هزار و ۳۱۹ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۹۱۷ تومان رسیده است.

قیمت هر برگ سهام عدالت امروز ۲۲ تیر | رشد اندک ارزش سهام عدالت در روز سقوط بورس
 

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۱۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۲۰۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۵۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۱۴۶ تومان معامله شد.

قیمت هر برگ سهام عدالت امروز ۲۲ تیر | رشد اندک ارزش سهام عدالت در روز سقوط بورس

 

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل