بازدید 6111

صورت‌های مالی منتهی به اسفند سال 1399 بیمه معلم تصویب شد/ توزیع 300 ریال سود به ازاء هر سهم

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه معلم با حضور 88/13 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس مستقل شرکت... با حضور دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و رئیس مجمع بصورت آنلاین برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 11 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، در این جلسه با پخش گزارش ویدئویی، عملکرد بیمه معلم در سال مالی 1399 مورد بررسی قرار گرفت و فعالیت های بیمه معلم در سال مورد گزارش برای سهامداران به تصویر کشیده شد.
لازم بذکر است، این کلیپ ویدئو علاوه بر اینکه نمایانگر فعالیت های یکساله بیمه معلم است، با محوریت کرونا تهیه‌شد تا گامی دیگر در راستای فرهنگ‌سازی در این حوزه برداشته شود.
در این راستا، آمار عملکرد بیمه معلم در سال 99 نشان می‌دهد این شرکت در سال مالی مذکور توانست حق بیمه‌ای معادل با 30,687 میلیارد ریال را تولید نماید که نسبت به سال گذشته، دارای رشدی 29 درصد بوده است.

صورت‌های مالی منتهی به اسفند سال 1399 بیمه معلم تصویب شد/ توزیع 300 ریال سود به ازاء هر سهم

لازم بذکر است، بیمه معلم در سال 99 مبلغ 22.240 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.
از دیگر دستاوردهای شرکت بیمه معلم، افزایش 21.4 درصدی حق بیمه مستقل در سال 99 است.
بر اساس این گزارش، بررسی سرمایه‌گذاری‌های بیمه معلم در سال 99 حاکی از آن است که، سود سرمایه‌گذاری سال 99 نسبت به سال قبل به میزان 191 درصد افزایش یافته است.
در همین زمینه بیمه معلم در سال 99 اقداماتی چون تقویت شبکه فروش از طریق پالایش نمایندگان، افزایش سرویس‌های الکترونیک قابل ارائه به مشتریان، توسعه نظام بودجه‌ریزی شرکت مبتنی بر سود و زیان و توانگری مالی، توسعه ارائه خدمات آنلاین و فروش غیر حضوری، بازنگری سیستم باشگاه مشتریان و اجرای کمپین‌های مختلف تبلیغی و... را در دستور کار قرار داده است.
بنابراین گزارش در نهایت صورت‌های مالی سال 99 شرکت بیمه معلم با کسب اکثریت آراء تصویب شد.
بر اساس تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه معلم، مقرر گردید به ازاء هر سهم 300 ریال سود توزیع گردد.
همچنین روزنامه دنیای‌اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی انتخاب شد.

عملکرد سال 1399 خانواده بیمه معلم با سخت‌کوشی و همدلی کارکنان، نمایندگان، شبکه‌فروش و همچنین حمایت سهامداران، به سرمنزل مقصود رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل