بازدید 10527

دستگیری سارقان طلا در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲ سارق به عنف طلاجات بانوان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 11 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف طلاجات بانوان در برخی از نقاط شهر آبادان توسط سرنشینان یک خودرو پراید سفیدرنگ که سارقان با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ قدس با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات پلیسی دو سارق به عنف را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته دستگیر، و از مخفیگاه این سارقان یک قبضه سلاح شورشی وینچستر، ۵ قبضه انواع سلاح سرد و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند، خودروی پراید بکار رفته در سرقت‌ها متعلق ب سارقان نیز توقیف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: متهمان پس از شناسایی و مراجعه حضوری توسط مالباختگان تاکنون به ۶ فقره سرقت شامل ۳ فقره به عنف طلاجات بانوان ۳ فقره سرقت عادی در نقاط مختلف شهر آبادان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در پایان با اشاره به احساس رضایت و خرسندی مالباختگان از دستگیری سارقان به عنف بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و بازسازی صحنه سرقت تحویل مراجع قضائی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار