بازدید 7077
۱

درخواست رسیدگی دولت به مشکلات واحد‌های صنفی

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی دولت به مشکلات افرادی شد که واحد‌های صنفی آن‌ها در جریان اغتشاشات سال ۹۸ دچار خسارت شده و یا از بین رفته است.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ 10 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، عبدالرضا مصری عصر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حوادث تلخی که پس از ماجرای گرانی بنزین در آبان سال ۹۸ رخ داد علاوه بر آنکه دل همه دوست داران انقلاب را به درد آورد باعث شد بسیاری از افراد و مردم بی گناه نیز دچار زیان‌های مالی بسیار شدیدی بشوند که تاکنون کمتر از آن‌ها یاد شده است.

وی افزود: در جریان حوادث رخ داده بسیاری از افراد ضد انقلاب و آشوبگر با سوء استفاده از جریان ایجاد شده دست به اقداماتی زدند که پس از حدود ۲ سال از آن تعداد زیادی از مردم هنوز بهای آن را می‌پردازند.

مصری گفت: در جریان این حوادث واحد‌های تجاری که محل کسب و کار و درآمد مردم بود توسط آشوبگران یا آسیب‌های جدی دید و یا به طور کلی از بین رفت و صاحبان این واحد‌ها در این مدت دردسر‌های زیادی متحمل شده و معیشتشان به تنگنا افتاده است.

نماینده کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: پس از گذشت ماه‌ها هنوز بسیاری از افراد مراجعه کننده به دفتر کاری من افرادی هستند که در جریان ناآرامی‌های سال ۹۸ واحد صنفی و کسب و کار آن‌ها دچار آسیب‌های جدی شده و خوب است دولت برای ان افراد اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش رسیدگی به مشکلات کشاورزان را مورد تاکید قرار داد و گفت: آن‌ها از جمله تولیدکنندگان کم توقع و بی حاشیه‌ای هستند که در خشکسالی‌های رخ داده اخیر باید بیشتر به آن‌ها توجه کرد.

مصری ادامه داد: حمایت از کشاورزان به معنای حمایت از تولید و تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب است و در نهایت منفعت آن به خود استان باز می‌گردد.

نایب رییس مجلس همچنین با اشاره به دیدار اخیر خود با مدیرعامل شرکت تراکتورسازی، گفت: وی نسبت به راه اندازی خط مونتاژ تراکتور در استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرد.

وی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنعت تراکتور در کرمانشاه طی روز‌های آینده نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند دستاورد‌های خوبی برای استان داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دولت ۴ ساله که قهره و کلی بهانه برای کار نکردن داره می خواهید تو ۱۰، ۱۵ روز کاری کنه !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها