بازدید 4890
۲

۳۵۲ هزار نفر در صف وام ازدواج

نماینده بانک مرکزی در معاونت جوانان از وجود ۳۵۲ هزار نفر در صف وام ازدواج خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 10 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، شهرزاد دانشمندی نماینده بانک مرکزی در معاونت جوانان در نشست خبری به مناسبت هفته ازدواج اظهار داشت: از سال ۸۸ تا کنون ۱۲ میلیون و ۶۳۵ هزار نفر از تسهیلات وام ازدواج بهره‌مند شدند. امسال ۲۴۲ هزار نفر از تسهیلات وام به مبلغ ۲۰۷ هزارو ۴۵۳ میلیارد ریال تومان بهره‌مند شدند.

وی افزود: ۳۵۲ هزار نفر اکنون در صف وام ازدواج هستند. ما پیش بینی می کنیم که امسال یک میلیون متقاضی وام داشته باشیم. ولی در سال گذشته فقط ۸۰ هزار نفر در صف وام ماندند آنهم اغلب مدارکشان کامل نبود.بنابراین افراد در صف، حداقل هستند.

دانشمندی در خصوص تضامین گفت: اغلب بانک‌ها از اعتبار سنجی استفاده می‌کنند. اگر فاقد اعتبارات هستند، بانک مکلف به اعطا تسهیلات است، ما هم ابلاغ خاصی در این زمینه نداریم و تشخیص آن با بانک‌های عامل است.

وی در پاسخ به مساعدت بازپرداخت وام ازدواج در دوران کرونا گفت: تسهیلات قرض الحسنه از تاریخ ۹۸.۱۲.۱ تا پایان اردیبهشت ۹۹ به مدت سه ماه به تاخیر افتاد اما بعد از آن تاخیری رخ نداد.

نماینده بانک مرکزی در معاونت جوانان در واکنش به پرداخت وام ۷۰ میلیونی به افرادی که واجد الشرایط وام ۱۰۰ میلیونی بوده اند، گفت: اگر شکایتی در این زمینه باشد حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این افراد باید شکایت خود را حتما ثبت کنند‌.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کدام ازدواج تابناک جان..دلت خوش هست ها...!
لیست متقاضیان رو بدید به مجموعه ای که خانواده ها رو تشویق به آوردن فرزند چهارم می کند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان