بازدید 12731
۵
مدیربرنامه او سود دیرکرد عجیبی طلب کرد

بیانیه تند استقلال علیه میلیچ: زیربار باج‌خواهی نرفتیم

تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت در مذاکرات شد. سناریویی که برای رادوشویچ دروازه‌بان پرسپولیس و تمدید قرارداد سه ساله‌اش در جریان بود، در استقلال هم در حال اجرا بود.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 08 July 2021

باشگاه استقلال واکنش تندی به سفر ناگهانی مدافع تیم فوتبال این باشگاه نشان داد و اقدام این بازیکن کروات را نوعی باج‌خواهی دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، هروویه میلیچ شب گذشته (چهارشنبه) ایران را ترک کرد که باشگاه استقلال درخصوص این اتفاق، توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد:

1- هروویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم استقلال رقمی از باشگاه طلب دارد و در عین حال، ارقام غیرمتعارف و غیر قابل قبولی را به عنوان خسارت دیرکرد مطالبه کرده است.

2- در هفته‌های اخیر تلاش زیادی شد تا با مدیر برنامه‌های میلیچ توافق صورت بگیرد، ولی تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت در مذاکرات شد و عملاً یک بن‌بست در اینجا شکل گرفت. نکته قابل توجه بعدی این است که وکیل میلیچ و رادوشویچ یک نفر هستند و سناریویی که برای دروازه‌بان پرسپولیس و تمدید قرارداد سه ساله‌اش در جریان بود، در استقلال هم در حال اجرا بود.

3- با درخواست میلیچ، باشگاه استقلال دو روز پیش مجوز اقامت و ویزای کار او را تا اواسط شهریور تمدید کرد و اینکه او به یکباره ایران را ترک کرده، هم مسبوق به سابقه است و هم در نوع خود جالب توجه است.

4- باشگاه استقلال در تمدید یا عقد قراردادها، تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می‌گیرد و زیر بار خواسته‌های غیر قانونی، غیرمتعارف و باج‌خواهی نخواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حالا این بنده خدا که پولشو باید بگیره ولی کرواتها کلا دورو هستند و‌خوبم مارو‌شناختن با پنبه سر میبرن ،
مگر دست شماست؟ به قرارداد عمل نکنین میره به فیفا شکایت میکنه و کل پول را با سود ازتون میگیره. شما هم مجبورین پرداخت کنین. پس از موارد قبل درس عبرت بگیرین و کاری نکنین که مغایر با قرارداد باشه.
امان از تیمهای بیت المال خور دولتی
چرا نظرات مردم را نمی گذارید .. پس بخش نظرات رو گذاشتید برای چی
با این قراردادهایی ناقصی و غلطی که فوتبالیها می بندند. خزانه مملکت هم کفاف جریمه ها را نخواهد داد. بدهید به بخض خصوصی تا هر بیکاری نیاید به زمین فوتبال.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار